קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות11
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שרימפס באפלו עם סלט פריך

שרימפס באפלו עם סלט פריך
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס באפלו עם סלט פריך. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 385 קלוריות, 15 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן למנה. מתאים ל-4 מנות. 4 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. גשו לסופר וקנו גרגיר נחלים, רוטב פלפל צ'יפוטלה, מלח כשר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. מתכונים דומים: עוף באפלו וסלט טבעות בצל אפוי ופריך עם גבינה כחולה, סלט שרימפס באפלו, ו סלט שרימפס באפלו.

הוראות

1
מחממים מחבת גריל על אש בינונית.
2
מניחים חמאה בקערת זכוכית גדולה וחום במיקרוגל עד נמס; לטאטא בדבש, רוטב פלפל, רסק עגבניות, וממרח שום עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
3
תחזיר את הקערה למיקרוגל.תרסיס שרימפס עם שמן זית ספריי בישול ומתבלים עם מלח ופלפל. גריל שרימפס 2 דקות לכל צד או עד רק מבושל דרך. בעוד שרימפס צלייה, תערובת רוטב חם מיקרוגל 2 דקות, עד מבעבע.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים שרימפס בגריל לרוטב חם; לזרוק עד טוב coated.To מגישים, צלחות קו עם גרגיר נחלים ואבוקדו העליון עם סלט פריך. שרימפס בכפית על צלחות.
מרכיבים שתצטרך
5
מגישים עם רוטב שמור.

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר חתוך לקוביותגזר חתוך לקוביות3ביוןצרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך3(חוֹרֶף)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה11 קילו קישואים,2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה2 עד 3 כפות פטרוזיליה טחונה57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)½ ג גבינה כחולה שמנת מתפוררת או גבינת גורגונזולה½ ג גבינה כחולה שמנת מתפוררת או גבינת גורגונזולה1אבוקדו הס בשליםאבוקדו הס בשלים2(יכול להיות או להרחיק)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקjicama חתוך לקוביותjicama חתוך לקוביות24jumbosשרימפס קפואשרימפס קפוא0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט ללא שומןיוגורט ללא שומן0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב פלפל צ'יפוטלה (כגון טבסקו)רוטב פלפל צ'יפוטלה (כגון טבסקו)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה בהירהשמנת חמוצה בהירה11 קילו קישואים,פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1חבורהלא מגן מקומילא מגן מקומי

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Santi Sortesele פינו Grigio עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.