קושיקל
מוכן ב18 דק.
מנות4
ציון בריאות17
מגזין

שרימפס ג'מבו ברוטב עגבניות חריף

שרימפס ג'מבו ברוטב עגבניות חריף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס ג'מבו ברוטב עגבניות פיקנטי. המתכון הזה מכסה %20 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 344 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. גשו לסופר וקנו בצל, יין, מלח ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 18 דקות. עם כפית ציון 61% המנה הזו מוצקה. נסו שרימפס מתובל בגריל ג'מבו, שרימפס עם רוטב עגבניות חריף, ו שרימפס מתובל עם רוטב עגבניות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא אספסוף פינו גרי. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 20 דולר.
אספסוף פינו גריס
אספסוף פינו גריס
ערפל של שעות הבוקר המאוחרות, ימים קרירים ללא הרף ורוחות אחר הצהריים מקפיאות מוסיפים ליין עדין אך טעים. לפינוט גרי יש צבע זהוב בהיר ואף מורכב בניחוח פירות, אשר מחייה קוטלי מנגו, תה יסמין, קינמון ומלון. אגוז קלוי קלוי חלק ודבש מאזנים את הפירות ונותנים מקום לגימור פריך וממושך מלא דשא ואפרסקים טריים.