קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

שרימפס הודי מוקפץ

שרימפס הודי מוקפץ
שרימפס הודי מוקפץ יכול להיות רק הודי מתכון שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 6 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 28 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 382 קלוריות. זה עובד היטב כמנה עיקרית. אם יש לכם שקדים, מלח, קורנפלור, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ התפוזים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שרברט שזיפים עם מיץ תפוזים ויין שזיפים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. , שהוא מוצק. נסו שרימפס תאילנדי מערבבים ומטגנים עם קישואים, שרימפס מערבבים פריזר חבילה, ו מהיר 10 דקות שרימפס טריאקי מוקפץ (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב שרימפס, 1 שמן כף, אבקת קארי, כוסברה, ופלפל אדום טחון; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
אבקת קאריאבקת קארי
כוסברה.כוסברה.
שרימפסשרימפס
שמן בישולשמן בישול
2
שלב 1 1/2 כפיות שמן, פלפל, בצל ושום במדד זכוכית 1-ליטר. מכסים בניילון נצמד; מיקרוגל ב 2 דקות גבוהות, ערבוב לאחר 1 דקה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
שוםשום
בצלבצל
עוטףעוטף
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מיקרוגלמיקרוגל
3
שלב חלב קוקוס ו-5 המרכיבים הבאים (חלב קוקוס דרך מלח) בתבנית אפייה מרובעת בגודל 8 אינץ'; מערבבים עם מקצף. מיקרוגל ב 4 דקות גבוהות או עד עבה, ערבוב לאחר 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חלב קוקוסחלב קוקוס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מיקרוגלמיקרוגל
מקציףמקציף
4
מערבבים בתערובת שרימפס ותערובת פלפל. כיסוי ומיקרוגל גבוה במשך 8 דקות או עד שרימפס נעשים, ערבוב לאחר 4 דקות. מערבבים בצימוקים.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
צימוקיםצימוקים
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
5
מפזרים שקדים וקוקוס.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
קוקוסקוקוס
6
מגישים עם אורז. תשואה 6 מנות (הגשה גודל: 2/3 תערובת שרימפס כוס 1/2 כוס אורז).
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
אורזאורז

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים פרוסים, קלוייםשקדים פרוסים, קלויים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרצועות פלפל אדוםרצועות פלפל אדום7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בסמטי מבושל חםאורז בסמטי מבושל חם2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס באלכסוןבצל ירוק פרוס באלכסון1(יכול להיות או להרחיק)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב קוקוס קלחלב קוקוס קל1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב סויה דל נתרןרוטב סויה דל נתרן2(חוֹרֶף)שמן זית, מחולקשמן זית, מחולק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים נוספיםמים נוספים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס ממותק מגוררקוקוס ממותק מגורר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Santi Sortesele פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.