קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

שרימפס ונקניקיות Cioppino

שרימפס ונקניקיות Cioppino
שרימפס ונקניקיות Cioppino יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 58 גרם חלבון 26 גרם של שומן, וסך הכל 708 קלוריות. 23 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך מלח כשר, המגיש הצעה: לחם שאור פריך, שאלוט, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. נסו שרימפס & נקניק Cioppino, Cioppino, ו Cioppino (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי או בסיר גדול, מחממים את השמן על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את השומר, שום, שאלוט, 1/2 כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל. לבשל, ערבוב מדי פעם, עד הירקות מתרככים מעט, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
שאלותשאלות
שומרשומר
שוםשום
פלפלפלפל
מלחמלח
3
מוסיפים את הנקניק ונשברים לחתיכות 1/2 אינץ ' עם כף עץ. מבשלים עד חום, כ 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
4
מוסיפים את היין ומגרדים את החתיכות החומות שנצמדות לתחתית המחבת בכפית עץ. מערבבים את רסק העגבניות, מרק עוף ועלה דפנה. להביא לרתיחה, לכסות, ולבשל במשך 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
רסק עגבניותרסק עגבניות
עלי דפנהעלי דפנה
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
מחבתמחבת
5
לחשוף את המחבת ולהוסיף את השרימפס, שעועית, בזיליקום, ותימין. מבשלים, חשוף, עד השרימפס הם ורודים ומבושלים דרך, כ 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
באזיל!באזיל!
שעועיתשעועית
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
הסר את עלה דפנה ולהשליך. העונה עם הנותרים 1/2 כפית מלח 1/4 כפית פלפל. מצקת את cioppino לתוך קערות מרק ומגישים עם לחם פריך.
מרכיבים שתצטרך
לחם פריךלחם פריך
עלי דפנהעלי דפנה
מרקמרק
פלפלפלפל
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור טחון טרי, בתוספת 1/4 כפיתפלפל שחור טחון טרי, בתוספת 1/4 כפית425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית קנליני, שטופה ומרוקנתשעועית קנליני, שטופה ומרוקנת4ריבס, קצוץ טרי או קפואהגשת הצעה: לחם שאור פריךהגשת הצעה: לחם שאור פריך1גדולנורת שומר, גזוז וקצוץ לחתיכות 1/2 אינץנורת שומר, גזוז וקצוץ לחתיכות 1/2 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום טריים, קצוציםעלי בזיליקום טריים, קצוצים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טריים קצוציםעלי טימין טריים קצוצים4ציפורןשום, מקולף ומרוסקשום, מקולף ומרוסק1(יכול להיות או להרחיק)מלח כשר, בתוספת 1/2 כפיתמלח כשר, בתוספת 1/2 כפית7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישורי נקניק הודו איטלקית פיקנטי, תרמילים הוסרוקישורי נקניק הודו איטלקית פיקנטי, תרמילים הוסרו2smallsגדול או בצלצלים, קצוץגדול או בצלצלים, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן, כמו פינו גריג'יויין לבן, כמו פינו גריג'יו

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות קפוסלדו פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -10 דולר לבקבוק.
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו
קפוסלדו פינו גריג ' יו כולל מרקם יבש, פריך, תוסס וניחוחות עדינים של פירות לבנים, פרחים ושקדים.זוגות היטב עם בשר לבן, דגים, פירות ים, מנות פסטה וגבינות עדינות.