קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

שרימפס ' נ 'שעועית שחורה צ' ילי

שרימפס ' נ 'שעועית שחורה צ' ילי
המתכון שרימפס ' נ 'שעועית שחורה צ' ילי יכול לספק את הכמיהה האמריקאית שלך על 25 דקות. צופה הדמות שלך? למתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב יש 300 קלוריות, 24 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 6. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו בזיליקום, רוטב פיקנטה, בצל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. זה עובד גם כמנה עיקרית במחיר סביר עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 52%. מתכונים דומים: צ'ילי-ליים שרימפס קערות עם שעועית שחורה-מנגו סלסה - איווה סטודנטהה אוכלת, צ'ילי שעועית שחורה, ו צ'ילי שעועית שחורה.

הוראות

1
בסיר גדול, מטגנים בצל ופלפל ירוק בשמן במשך 4-5 דקות או עד פריך-רך. מערבבים פנימה את השעועית, העגבניות, המרק, רוטב הפיקנטה, הכמון והבזיליקום. מנמיכים את האש; מבשלים, ללא כיסוי, למשך 10-15 דקות או עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פיקנטהרוטב פיקנטה
פלפל ירוקפלפל ירוק
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
שעועיתשעועית
מרקמרק
כמוןכמון
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הוסף שרימפס; מבשלים 3-4 דקות יותר או עד שהם מחוממים.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
3
מגישים עם אורז אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

ניתן לשלב שרימפס עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא זיובפן אורגני פינו גריגיו. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
זיובאפה אורגני פינו גריגיו
זיובאפה אורגני פינו גריגיו
בזיובאפה אורגני פינו גריגיו ניחוחות עשירים ורעננים של תפוחים ואגסים עם רמזים לפרי הדר הנמוגים לזר פרחים ועל החיך הוא בהיר ורענן עם טעמי פרי נפלאים.זיובאפה פינו גריגיו משתלב היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עופות, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריגיו