קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות6
מגזין

שרימפס פירה

שרימפס פירה
שרימפס פירה דורש בערך שעה מההתחלה ועד הסוף. מתכון ללא גלוטן ופסקטרי זה מגיש 4 ומחירו 2.77$ למנה . בתוספת זו יש 474 קלוריות , 23 גרם חלבון ו -25 גרם שומן למנה. זה מושלם לחג ההודיה . אם יש לכם פלפל, טימין, חמאה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. 5 אוכלים וטבחים אוהבים את המתכון הזה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון טוב של 53% . אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תאהב גם מתכונים כמו פירה שרימפס , שרימפס ורוטב חום עם פירה תפוחי אדמה תוצרת בית , וסטאפ בקלה ושרימפס עם פירה מלח וחומץ .

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
1
מניחים בסיר גדול את תפוחי האדמה, 2 כפות מהחמאה, השום וכף מלח.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
חמאהחמאה
שוםשום
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
הוסף מספיק מים קרים כדי לכסות את תפוחי האדמה ב-1 אינץ'. מביאים לרתיחה על אש בינונית-גבוהה. מבשלים עד לריכוך, 15 עד 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
3
מסירים את שיני השום.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
4
מסננים את תפוחי האדמה במסננת.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
5
מניחים את תפוחי האדמה בחזרה לסיר.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
מוסיפים את 4 כפות החמאה הנותרות ואת החצי-חצי. בעזרת מועך ידני מועכים את תפוחי האדמה עד לקבלת מרקם חלק. מערבבים פנימה את הגרידה, העירית, הפטרוזיליה, התימין, כפית המלח הנותרת ו-1/2 כפית פלפל. לשמור על חום על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
פטרוזיליהפטרוזיליה
חמאהחמאה
עיריתעירית
פלפלפלפל
טימיןטימין
מלחמלח
7
לשרימפס: במחבת טפלון בינונית, מחממים את החמאה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים את השרימפס ומפזרים את המלח והפלפל. מבשלים עד שהשרימפס מבושלים, כ-3 דקות. בעזרת כף מחוררת מוציאים את השרימפס ומניחים בצד. כשהוא מתקרר מספיק כדי להתמודד, קוצצים את השרימפס לחתיכות של 1/2 אינץ'. מערבבים את השרימפס ומיצי המחבת לתוך תפוחי האדמה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
מחבתמחבת
9
מעבירים לקערה ומגישים.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה

מרכיבים

01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ2ציפורןשום, קלופיםשום, קלופים616 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי חצי, בטמפרטורת החדר.חצי חצי, בטמפרטורת החדר.01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2smallsלימונים, מקונניםלימונים, מקוננים31 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצהפטרוזיליה איטלקית טרייה קצוצה340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (כ -30 פאונד), קלופים ומפורטיםשרימפס (כ -30 פאונד), קלופים ומפורטים2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר6(חוֹרֶף)חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדרחמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)Yukon זהב תפוחי אדמה, קלופים חתוכים לקוביותYukon זהב תפוחי אדמה, קלופים חתוכים לקוביות