קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

שרימפס קארי ירוק

שרימפס קארי ירוק
שרימפס קארי ירוק יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 135 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 2g של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. אם יש לך בצל, זרעי קימל, פלחי לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. זה ... בר השגה מתכון לאוהדים של אוכל הודי. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: שרימפס קארי ירוק עם אטריות, שרימפס קארי תאילנדי ירוק, ו שרימפס קארי ירוק עם אטריות.

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות יין פינו גריג ' יו FitVine. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 18 דולר לבקבוק.
יין פינו גריג ' יו FitVine
יין פינו גריג ' יו FitVine
זה מעט יין לבן יבש ברור בצבע. זה נקי, פריך, טעים עם הערות פרחוניות על האף וטעמים של תפוח ירוק רמז של הדר. הסיום טרי.תהנה הלילה מבלי להקריב מחר.