קושירגיל
מוכן ב31 דק.
מנות2
ציון בריאות15
מגזין

שרימפס קוקוס כתום

שרימפס קוקוס כתום
שרימפס קוקוס כתום יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנה העיקרית שלך. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 49 גרם חלבון 31 גרם של שומן, וסך הכל 716 קלוריות. והוא יספק כ 2 מנות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם ריבה כתומה מלאכותית, פלפל טחון, שרימפס ג'מבו, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב חומץ יין אורז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ספל קטיפה אדומה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 31 דקות. זה מובא לך על ידי recipes.prevention.com. לוקח את כל הגורמים בחשבון, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular של 56%, שהוא מוצק. נסו שרימפס קוקוס עם ריבה כתומה, שרימפס קוקוס עם רוטב כתום חריף, ו שרימפס קוקוס עם רוטב כתום חריף (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. מארק ווסט פינו גריג ' יו עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 13 דולר לבקבוק.
מארק ווסט פינו גריג ' יו
מארק ווסט פינו גריג ' יו
פריך ונקי, יין זה כולל טל דבש, פרי אבן והדר עם גימור עדין, נקי, מתמשך.נסה זיווג עם דגים וצ ' יפס ישנים וטובים, סלטי קיץ, וצדפות מאודות בתריסר...או עשרות.