קושיקל
מוכן ב11 דק.
מנות3
ציון בריאות16
מגזין

שרימפס שום

שרימפס שום
שרימפס כוסברה-שום יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 241 קלוריות, 39 גרם חלבון ו 7 גר' של שומן. מתאים ל-3 מנות. אם יש לכם פלפל, מלח, שרימפס, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 11 דקות. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: קבב שרימפס שום כוסברה, שרימפס שום בחלב קוקוס, עגבניות וכוסברה, ו שרימפס שום בחלב קוקוס, עגבניות וכוסברה.

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
להוסיף שרימפס ושום; לטגן 5 דקות או עד שרימפס נעשים.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
שרימפסשרימפס
3
מוסיפים כוסברה ומרכיבים הנותרים; מבשלים 1 דקה או עד כוסברה wilts.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Menage A Trois Limelight Pinot Grigio עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 11 דולר לבקבוק.
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Menage A Trois Limelight פינו גריג ' יו
Ménage à Trois Limelight מאיר זרקור על טעמי הדר מרעננים בדרך המסנוורת ביותר. Limelight הוא כוכב חדש עם ניחוחות תפוז סקסי להוביל לליים מפתח zesty וטעמים תפוח סבתא סמית מעורר תיאבון שגורמים לך לכווץ. מגע של מתיקות יערה ומינרליות לאזן את הערות הדר מבוטא לפני הווילונות טיפה עם גימור פריך מרענן.