קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות38
מגזין

שרימפס שיכור

שרימפס שיכור
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו שרימפס שיכורים. מתכון זה מכין 6 מנות עם 611 קלוריות, 38 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 41% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו סוכר חום, בצל, שן שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בסוכר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות סוכר ללא סוכר מזוקק מחיטה מלאה כמו קינוח. מתכונים דומים: שרימפס שיכור, אטריות שיכורות עם שרימפס, ו מתכון שרימפס שיכור.

הוראות

1
מוסיפים את כל החומרים, למעט שרימפס ומקשטים לסיר גדול על אש גבוהה. מביאים לרתיחה במשך 10 דקות. מנמיכים את האש לנמוכה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את השרימפס ומבשלים עד ורוד בוהק, כ -5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
3
מסננים את השרימפס מנוזל הבישול ומניחים בכלי הגשה. מצננים או אוכלים כשהם חמים, מפזרים את השפשוף היבש לפני ההגשה לצד רוטב קוקטיילים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קוקטיילרוטב קוקטייל
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
בגט לחם צרפתי, פרוס וקלויבגט לחם צרפתי, פרוס וקלוי
4
מוסיפים את כל החומרים לקערה ומערבבים עד לאיחוד. שמור בכלי אטום עד 6 חודשים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
5
מערבבים את כל החומרים בקערה קטנה. מכסים ומכניסים למקרר עד לשימוש.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
6
בסיר גדול, לשלב את כל החומרים. מביאים תערובת לרתיחה, מנמיכים את האש לרתיחה. מבשלים חשופים, תוך ערבוב לעתים קרובות, במשך שעה 1 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות1 בצל מתוק גדול, פרוס ל-4 עד 5 פרוסות עגולות23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בירה בסגנון לאגר (מומלץ: באדווייזר)בירה בסגנון לאגר (מומלץ: באדווייזר)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תיבול סרטן רתיחה (מומלץ: מפרץ הישן)תיבול סרטן רתיחה (מומלץ: מפרץ הישן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)נילי תיבול לשפשף, ועוד יותר לקישוט, מתכון כדלקמןנילי תיבול לשפשף, ועוד יותר לקישוט, מתכון כדלקמן1שן שום, מרוסקשן שום, מרוסק1(חוֹרֶף)חרדל טחוןחרדל טחון1(חוֹרֶף)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזרת מוכנהחזרת מוכנה1דאששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1לימון, juicedלימון, juiced1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1לימון, לרבעיםלימון, לרבעים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון6ריבס, קצוץ טרי או קפואפלחי לימון, לקישוטפלחי לימון, לקישוט5(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר1(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)4(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)2בצל, לרבעיםבצל, לרבעים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק5(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן3פלפל שלםפלפל שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה לזווג עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. כרם צ ' שלם 3 פינו גרי עם דירוג 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
כרם חהלם 3 פינו גרי
כרם חהלם 3 פינו גרי
תערובת של שלושה כרמים גדולים, זה ענבים חיים מלאכת יד יין ידידותי למזון, בהיר וטהור. החומצה עם קצוות הסכין, עם אגס, סורבה לימון, תבלין ויסמין גורמת לפה להשקות ולידיים לרעוד.