קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

שרימפס תאילנדי

שרימפס תאילנדי
זה הוא זול למדי מתכון לאוהדים של אוכל אסייתי. אם יש לכם שמן canolan, אטריות אורז שטוחות, רוטב דגים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. נסו פודלים תאילנדים, פאד תאילנדי צמחוני עם Zoodles, ו ספגטי סקווש פאד תאילנדי עם עוף-Paleo (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים אטריות על פי הוראות החבילה; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
2
בעוד המים מגיעים לרתיחה, לשלב סוכר ו -4 המרכיבים הבאים (דרך Sriracha) בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
SrirachaSriracha
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
מחממים מחבת גדולה או ווק מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
ווקווק
4
מוסיפים שמן למחבת; מערבולת למעיל.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיפים חתיכות בצל, שרימפס ושום; מוקפץ 2 דקות או עד שרימפס כמעט נעשה.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
שרימפסשרימפס
בצלבצל
6
מוסיף אטריות מבושלות; לזרוק לשלב. מערבבים ברוטב; לבשל 1 דקה, ערבוב כל הזמן לשלב. סדר על תערובת 1 כוס אטריות על כל אחד 4 צלחות; העליון כל מנה עם 1/4 כוס שעועית נבטים, 1 כף בוטנים, ו 2 כפיות בזיליקום.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
נבטי שעועיתנבטי שעועית
בוטניםבוטנים
באזיל!באזיל!
רוטברוטב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 46 דולר.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.