קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות24
מגזין

שרימפס תאילנדי מוקפץ עם עגבניות ובזיליקום

שרימפס תאילנדי מוקפץ עם עגבניות ובזיליקום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס תאילנדי מוקפץ עם עגבניות ובזיליקום. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 434 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מיץ ליים, מים, עגבניות שרי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ הסיד אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת מזון מלאך ליים עם זיגוג לימון ופיסטוקים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח אסיה. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. 7 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, מתכונים דומים: שרימפס תאילנדי מערבבים ומטגנים עם קישואים, שרימפס מערבבים פריזר חבילה, ו מהיר 10 דקות שרימפס טריאקי מוקפץ.

הוראות

1
בקערה קטנה, לשלב את רוטב סויה, מים, רוטב דגים, וסוכר; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
רוטב דגיםרוטב דגים
רוטב סויהרוטב סויה
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים את השמן במחבת גדולה שאינה מקל על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים את השום, הג ' ינג 'ר, פתיתי צ' ילה, ומבשלים עד ריחני, על 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
4
מוסיפים את השרימפס ומערבבים עד ורוד אבל עדיין שקוף באמצע, על 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
5
מעבירים את השרימפס לקערה בינונית עם כפית מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
קערהקערה
6
מוסיפים את הבצל, הפלפל והצ ' ילה למחבת, ומערבבים עד להשחמה קלה, כ -2 דקות. החזירו את השרימפס למחבת יחד עם תערובת רוטב הסויה. מביאים לרתיחה, ומטגנים עד שהרוטב מזגגג את השרימפס, על 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב סויהרוטב סויה
פלפלפלפל
שרימפסשרימפס
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בצלבצל
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים את העגבניות ומערבבים עד מצופה ברוטב, על 15 שניות.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
8
הסר מחבת מהחום, מערבבים בזיליקום, נענע ומיץ ליים.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
באזיל!באזיל!
מנטהמנטה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
להעביר צלחת הגשה, לשרת מיד.

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)רוטב דגים דרום מזרח אסיהרוטב דגים דרום מזרח אסיה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום קרועיםעלי בזיליקום קרועים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות שרי, חצויעגבניות שרי, חצוי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מגורד, מקולף, זנגביל טרימגורד, מקולף, זנגביל טרי3ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ1jalapeno צ'ילה, פרוס דק לתוך סיבוביםjalapeno צ'ילה, פרוס דק לתוך סיבובים4ריבס, קצוץ טרי או קפואהגשת הצעה: אורז יסמיןהגשת הצעה: אורז יסמין4(יכול להיות או להרחיק)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר2(חוֹרֶף)מיץ ליים סחוט טרימיץ ליים סחוט טרי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי נענע טריים קרועיםעלי נענע טריים קרועים3(חוֹרֶף)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי צ'ילה אדומיםפתיתי צ'ילה אדומים11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל אדום, חתוך בקוביות 1 אינץבצל אדום, חתוך בקוביות 1 אינץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1( חצילים)פלפל צהוב, זרע, לחתוך 1 אינץ ' קוביותפלפל צהוב, זרע, לחתוך 1 אינץ ' קוביות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Santi Sortesele פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.