קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

תבשיל אטריות טעים טונה-פטריות

תבשיל אטריות טעים טונה-פטריות
תבשיל אטריות טונה-פטריות טעים הוא pescatarian מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה סביב 25 גרם חלבון 41 גרם של שומן, וסך הכל 660 קלוריות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו חמאה, סלרי, חצי שמנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. מתכונים דומים: תבשיל אטריות טונה, תבשיל טונה עם אטריות., ו לא יכול תבשיל אטריות טונה.

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס1גבעול גדולסלרי, קצוץ דקסלרי, קצוץ דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר מגורדתגבינת צ'דר מגורדת375אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת אטריות ביצים, מבושלחבילת אטריות ביצים, מבושל1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם או פירור קרקר טחון דקפירורי לחם או פירור קרקר טחון דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שום טחון טרי (אופציונלי או לפי הטעם)שום טחון טרי (אופציונלי או לפי הטעם)5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטריות פרוסות דקפטריות פרוסות דק1קטןבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררת (אופציונלית)גבינת פרמזן מגוררת (אופציונלית)1קטןפלפל ירוק, זרע קצוץ דק (יכול להשתמש פלפל אדום או להשתמש בשניהם!)פלפל ירוק, זרע קצוץ דק (יכול להשתמש פלפל אדום או להשתמש בשניהם!)6ריבס, קצוץ טרי או קפוא1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקטונה לבנה מוצקת, מנוקזת היטב (אני רק משתמש בפחית קטנה או יכול להוסיף 2 פחיות)טונה לבנה מוצקת, מנוקזת היטב (אני רק משתמש בפחית קטנה או יכול להוסיף 2 פחיות)

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות מרלו Beringer האוול הר בנקרופט. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 35 דולר לבקבוק.
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו Beringer Howell Mountain Bancroft Ranch Merlot
מרלו חוות בנקרופט 2006 הוא צבע נופך עשיר, וגומיות עם טעמים של פירות שחורים בשלים, תבלינים חומים וקמצוץ של גרידה כתומה. הטאנינים המעודנים שלה ועומק הטעם הופכים אותו לאחד היינות הזכורים ביותר של ברינגר מהר האוול.תערובת: 93% מרלו, 4% קברנה סוביניון ו-3% קברנה פרנק