קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות9
ציון בריאות5
מגזין

תבשיל ביצה לילה

תבשיל ביצה לילה
אם אתה רוצה להוסיף עוד ללא גלוטן מתכונים לרפרטואר שלך, תבשיל ביצה בן לילה עשוי להיות מתכון שכדאי לנסות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 9. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 14 גרם חלבון, 11 גרם שומן, ובסך הכל 250 קלוריות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 10 דקות. מתכון זה מ טעם הבית דורש גבינת מונטריי ג'ק, פלפל, גבינת צ' דר וצ'ילי. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר. זה יהיה להיט שלך סתיו אירוע. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 34%, וזה לא כל כך סופר. מתכונים דומים: תבשיל ביצה לילה, שכבות ביצה וגבינה לילה, ו לילה ביצה נקניק אופים.

הוראות

1
ב 8-ב משומן. תבנית אפייה מרובעת, שכבו את החומות החשיש, החזיר, הצ ' ילי והגבינות. בקערה גדולה מקציפים את הביצים, החלב והפלפל; יוצקים על הקדרה. מכסים ומכניסים למקרר למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
תפוחי אדמה מטוגניםתפוחי אדמה מטוגנים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
פלפלפלפל
ביצהביצה
חלבחלב
חםחם
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מקציףמקציף
קערהקערה
2
מוציאים מהמקרר 30 דקות לפני האפייה.
3
אופים, חשופים, ב 350 עבור 1 שעה או עד סכין מוכנס ליד המרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סכיןסכין
4
בואו לעמוד 5-10 דקות.
5
מגישים עם סלסה אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
סלסהסלסה

יין מומלץ: יין מבעבע

יין מבעבע הם בחירה מצוינת לתבשיל ביצים. גם אם אינכם מכינים מימוזה, יין מבעבע נהדר עם ביצים משתי סיבות. אחת, אם אתם אוכלים ביצים מוקדם ביום, ביין מבעבע יש פחות אלכוהול. שנית, הוא מנקה את החיך, וזה חשוב מכיוון שידוע שחלמון מצפה את החיך. יין אחד שתוכלו לנסות הוא לה גרנד קורטאז ' בלאן דה בלאנס ברוט. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
בית המשפט הגדול בלאנק דה בלאנס ברוט
הזר מציג רמזים לתפוח ירוק, יערה ובריוש קלוי. על החיך, איזון עדין של יובש וחומציות משתהה עם מעט לימון מאייר, טל דבש ותווים פרחוניים רכים. מלון בלאן דה בלאנס ברוט הוא מאוד מטבח וידידותי לקוקטיילים. נסה את זה עם מתאבנים מלוחים, פופקורן בחמאה, מנות פסטה שמנת, עוף מטוגן, מנות אסייתיות חריפות, פירות ים, קינוחים על בסיס פירות או גבינה רכה למחצה. מערבבים עם ליקרים של פרחי סמבוק או פירות, או מיץ טרי ומשקאות חריפים איכותיים לקוקטייל נוצץ קליל ומרענן.התערובת: שרדונה מקנה עומק ומורכבות לאיזון הכללי ואילו שנין בלאן מעניק הדרים ורמזים לדבש למרקם קרמי. החומציות הגבוהה יותר של קולומברד מספקת מבנה, אורך ומינרליות נעימה שמוסיפה בפרופיל הפירות של אוגני בלאן. ענבים מקורם בטרוארים איכותיים בצרפת, כמו בורגונדי ועמק לואר.