קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 20 דק.
מנות16
ציון בריאות20
מגזין

תבשיל בקר V

תבשיל בקר V
נזיד בקר V יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 16 מנות. עם 278 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם פטרוזיליה, קמח, חמאה וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב היין האדום אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת שוקולד יין אדום # SundaySupper כקינוח. אנשים רבים הכינו את המתכון הזה, ו-166 היו אומרים שהוא פגע במקום. . זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 3 שעות ו-20 דקות. , שהוא מוצק. נסו נזיד בקר לבבי-תבשיל בשר מילוי יכול להתבצע בקלות crockpot שלך, נזיד בקר של רוני, כן, נזיד בקר., ו תבשיל בקר עם לפת (ביף בורגיניון) (מתכונים דומים).

הוראות

1
מתבלים את בשר התבשיל עם חלק מהמלח והפלפל והמעיל בקמח. במחבת גדולה מעל חום בינוני-גבוה,
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תבשיל בשר בקרתבשיל בשר בקר
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מטגנים את הבשר והבצל בחמאה ובשמן עד להשחמה מבחוץ.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
בצלבצל
בקרבקר
שמן בישולשמן בישול
3
מעבירים את הבשר והבצל לקומקום ומערבבים את העגבניות, המים וקוביות הבוליון. מתבלים בשום, פטרוזיליה, קורנית ומלח ופלפל הנותרים. מערבבים ביין האדום.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קוביית מרקקוביית מרק
יין אדוםיין אדום
עגבנייהעגבנייה
פטרוזיליהפטרוזיליה
שוםשום
בצלבצל
טימיןטימין
מיםמים
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מכסים מרק ומבשלים 1/2 שעות לפני הוספת גזר, תפוחי אדמה סלרי ובצל פנינה. המשך להתבשל עד תפוחי אדמה הם במכרז, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בצל פנינהבצל פנינה
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
סלריסלרי
מרקמרק

מרכיבים

2פחית 1 400 גרם של עגבניות חתוכות לקוביות במיץ עגבניות500 גרם פרימיום בשר טחון בקר500 גרם פרימיום בשר טחון בקר1קילוגרםבשר בקר, לחתוך לקוביות 1 אינץבשר בקר, לחתוך לקוביות 1 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מקולפות שלמותעגבניות מקולפות שלמות6גזר, קצוץגזר, קצוץ6ביוןסלרי, קצוץסלרי, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,פלפל שחור טחון, מחולקפלפל שחור טחון, מחולק1בצל, קצוץבצל, קצוץ2(חוֹרֶף)פטרוזיליה קצוצהפטרוזיליה קצוצה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל פנינהבצל פנינה6תפוחי אדמה, קוביותתפוחי אדמה, קוביות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבקת זרעי אהבהאבקת זרעי אהבה2(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב