קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות53
מגזין

תבשיל דגים עם זעפרן קוסקוס

תבשיל דגים עם זעפרן קוסקוס
תבשיל דגים עם קוסקוס זעפרן עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה עד 58 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 754 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. אם יש לך מלח ים ופלפל, צימוקים זהובים, יין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש בצימוקים זהובים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,תפוח מתפורר עם צימוקים זהובים כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו זעפרן קוסקוס ותבשיל תרד, תבשיל זעפרן דגים עם שעועית לבנה, ו תבשיל דגים עם פלפלים, שקדים וזעפרן (מתכונים דומים).

מרכיבים

2אינצ ' יםתפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוסקוס לא מבושלקוסקוס לא מבושל3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמניית הדגים של מייקל ווייטמניית הדגים של מייקל ווייט2(חוֹרֶף)פטרוזיליה בזיליקום שטוחים קצוצים דק (מעורבבים יחד), ועוד לקישוטפטרוזיליה בזיליקום שטוחים קצוצים דק (מעורבבים יחד), ועוד לקישוט4ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהוביםצימוקים זהובים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות ענבים, חצויעגבניות ענבים, חצוי454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האוקיינוס השקט הליבוט או בס שחור, לחתוך לקוביות גדולות על 1 אינץ ' בגודלהאוקיינוס השקט הליבוט או בס שחור, לחתוך לקוביות גדולות על 1 אינץ ' בגודל227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מנילה או littleneck, שפשףצדפות מנילה או littleneck, שפשף227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מולים, שפשף debeardedמולים, שפשף debearded596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולה, ועוד לטפטוףשמן זית כתית מעולה, ועוד לטפטוף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצנוברים קלוייםצנוברים קלויים1צביטהקורט פתיתי פלפל אדום מרוסקקורט פתיתי פלפל אדום מרוסק1צביטהקורט של חוטי זעפרןקורט של חוטי זעפרן4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים ופלפל טחון טרימלח ים ופלפל טחון טרי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס, קלופים וטבועיםשרימפס, קלופים וטבועים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דיונון (גופים בלבד), ניקה, לפצל לאורכו ולחתוך לרוחב לפרוסות דקותדיונון (גופים בלבד), ניקה, לפצל לאורכו ולחתוך לרוחב לפרוסות דקות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם הבחירה הראשונה שלי לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד שאפשר לנסות הוא גיפט מאת קאת 'י לי גיפורד פינו גריג' יו. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 15 דולר.
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
GIFFT by Kathie Lee Gifford Pinot Grigio
Gifft פינו גריג ' יו פורץ עם אגס תוסס ופירות טרופיים, מאוזן בחומציות חדה ורעננות מעודנת באלגנטיות. היין מציע ניחוחות פרי והדרים מאבן בשלה, ומציג טעמים של מלון, נקטרינה ולימון מאיר, המסיימים קלילים ומרעננים.