קושירגיל
מוכן ב40 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מטבחיםאפריקאי
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםסתיוחורף
מגזין

תבשיל דרום אפריקה של הלן

תבשיל דרום אפריקה של הלן
התבשיל הדרום אפריקאי של הלן יכול להיות רק המנה הצדדית שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 239 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 12 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא ידידותי לתקציב מתכון לאוהדים של מזון אפריקאי. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. הכנת המנה לוקחת כ 40 דקות. גשו לסופר וקנו שיני שום, מלח, גבינת צ'דר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכונים דומים: South African Sambal, פודינג דרום אפריקאי, ו עוף כתום דרום אפריקאי.

יין מומלץ: Pinotage, ריזלינג, Chenin Blanc

אפריקה עובדת ממש טוב עם פינוטג', ריזלינג וצ ' נין בלאן. היין הטוב ביותר עבור מנות אפריקאיות יהיה תלוי במנה, אבל יין לבן פירותי, ארומטי הוא הימור בטוח עבור מנות מתובל בעוד pinotage יהיה התאמה מסורתית למטבח דרום אפריקה. אתה יכול לנסות את פינוטג '"הזאב המצויר". מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
זאב צבוע Pinotage Den
זאב צבוע Pinotage Den
יין עשיר ועסיסי עם טעמים של גרגרי קיץ אדומים ושחורים, תבלין מלוח וטעמי עץ קלויים. ליין יש טאנינים בהירים. יש לו גימור ארוך ורענן.Pinotage הוא היין האדום הטוב ביותר בעולם עבור זוג עם מנות מקסיקניות כגון Fajitas ו חפרפרת. זה גם נהדר עם קברילו. היין אוהב זרעי כמון וטעמי צ 'ילי אנצ' ו מעושנים. זה גם טוב מאוד טעמים אחרים כמה התמחויות אזוריות אמריקאיות כגון עם חזיר משך קרולינה סמוקי טקסס b. B. Q. בשר בקר.