קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות41
מגזין

תבשיל האנטר

תבשיל האנטר
אם יש לך על 45 דקות כדי לבלות במטבח, הנזיד של האנטר יכול להיות יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז מתכון לנסות. והוא יספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 1263 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 95 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. לך לחנות ותביא שעועית, חומץ יין, תפוח אדמה מזהב יוקון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זה עובד היטב כמנה עיקרית. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. תבשיל האנטר, תבשיל האנטר, ו תבשיל צייד פולני דומים מאוד למתכון זה.

הוראות

1
מיין ושטוף שעועית, ומניח בתנור הולנדי גדול. מכסים במים עד 2 סנטימטרים מעל שעועית, ומביאים לרתיחה. לבשל 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום. לכסות ולתת לעמוד 1 שעה.
3
מסננים את השעועית, ומניחים שעועית במחבת.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים 8 כוסות מים; מביאים לרתיחה. לכסות ולבשל 1 שעה או עד קצת מוצק.
מרכיבים שתצטרך
5
לנקז ולהניח בצד.
6
מניחים 3 כוסות מים בסיר גדול; מביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
7
מוסיפים לפת צהובה ומבשלים 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
8
מוסיפים את תפוחי האדמה, פטריות, בצל, גזר וסלרי, וחוזרים לרתיחה. להפחית חום; מבשלים 15 דקות או עד פריך-מכרז. הגדר בצד (לא לנקז).
מרכיבים שתצטרך
9
להסיר ולהשליך את הקרביים והצוואר מן הברווז. לשטוף ברווז עם מים קרים; טפיחה יבשה. לקצץ עודף שומן.
מרכיבים שתצטרך
10
חתוך ברווז ל-8 חתיכות.
מרכיבים שתצטרך
11
מחממים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה.
12
הוסף חתיכות ברווז; לטגן 5 דקות בכל צד או עד השחמה היטב.
מרכיבים שתצטרך
13
הסר מהמחבת.
14
הוסף חתיכות עוף; לטגן 5 דקות בכל צד או עד השחמה היטב.
מרכיבים שתצטרך
15
הסר מהמחבת.
16
הוסף נקניק; לטגן 10 דקות, בראונינג מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
17
הסר מן המחבת, ולתת מגניב. פרוס נקניק לתוך 18 (1 אינץ') חתיכות.
מרכיבים שתצטרך
18
בזהירות להוסיף 1/4 כוס יין, מגרד מחבת כדי לשחרר חתיכות השחמה, ולהוסיף טפטוף מחבת כדי stockpot עם ירקות.
מרכיבים שתצטרך
19
מוסיפים את השעועית, הברווז, העוף, הנקניק, 2 3/4 כוסות יין, פטרוזיליה קצוצה, חומץ, מתובל, טימין, מלח, פלפל, ומרק, ומביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 30 דקות. מכסה נזיד, וצינה 8 עד 24 שעות.
מרכיבים שתצטרך
20
דל שומן מוצק מפני השטח; להשליך. לחמם מעל חום בינוני; ערבוב לעתים קרובות כדי למנוע חריכה. מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים 10 דקות.
21
מפזרים תבשיל עם קרוטונים פריך, ומקשטים עם גבעולי פטרוזיליה, אם תרצה בכך.
מרכיבים שתצטרך
22
הסכומים כוללים קרוטונים פריכים
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות לרבעים קרמיני או פטריות כפתור (אודותכוסות לרבעים קרמיני או פטריות כפתור (אודות7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקברנה או יין אדום יבש אחר, מחולקקברנה או יין אדום יבש אחר, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגזר קצוץגזר קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקלות עוף (אודותמקלות עוף (אודות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף (אודותירכיים עוף (אודות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרוטונים קריספקרוטונים קריספ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חמוציות מיובשות, גרייט נורת ' רן או נייבי בינסחמוציות מיובשות, גרייט נורת ' רן או נייבי בינס2(יכול להיות או להרחיק)טימין מיובשטימין מיובש3קילוגרםברווז מקומי לבוש, טרי או מופשרברווז מקומי לבוש, טרי או מופשר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים404אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מרק בשר ללא שומן, פחות נתרןמרק בשר ללא שומן, פחות נתרן4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ2(חוֹרֶף)1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר1 כף בתוספת 1 כפית מלח כשר, נוסף לתיבול בשר5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') קצוץ לפת קלופים או לפת(1 אינץ') קצוץ לפת קלופים או לפת2(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2(יכול להיות או להרחיק)מתובל קיץ יבשמתובל קיץ יבש255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק הודו מתוק איטלקי או הודו מעושן ונקניקיות ברווז (כגון של גרהרד)נקניק הודו מתוק איטלקי או הודו מעושן ונקניקיות ברווז (כגון של גרהרד)3בצל צהוב בינוני, קצוץמים, מחולקיםמים, מחולקים7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 אינץ') cubed אדום או תפוח אדמה זהב יוקון(1 אינץ') cubed אדום או תפוח אדמה זהב יוקון