קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות6
ציון בריאות22
מגזין

תבשיל הדגים של ראסל

תבשיל הדגים של ראסל
תבשיל הדגים של ראסל נטול גלוטן,, ללא חלב ופסקטריאן ומספק כ 6 מנות. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה עיקרית זו כוללת 257 קלוריות, 17 גרם חלבון, ו 11 גרם שומן למנה. 46 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו עגבניות משומרות, שום, שמן זית, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב שרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,שוקולד מריר פאדג'מרלו עוגות כמו קינוח. סתיו יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 45 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. מתכונים דומים: מולי דגים קלים (תבשיל דגים בסגנון דרום הודי עם קוקוס), ג'מבליה של קפטן ראסל, ו הלחם של סבתא ראסל.

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מערבבים פנימה את הסלרי, הבצל, הגזר והשום. מבשלים ומערבבים עד שהבצל רך. מערבבים פנימה את העגבניות, המים, היין, מיץ הצדפות והשרי. ממיסים קוביות מרק בתבשיל, ומתבלים בפלפל אדום, מלח ופלפל. מביאים לרתיחה, להפחית את החום נמוך, ומבשלים 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
תבשילתבשיל
שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
3
מערבבים את הכוסברה, השרימפס והדגים לתבשיל. ממשיכים לבשל 5 דקות, או עד שהשרימפס אטום והדגים מתקלפים בקלות.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
תבשילתבשיל
4
מסירים מהאש, ומניחים לשבת 10 דקות לפני ההגשה.

מרכיבים

397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות3גזר, חתוך לקוביותגזר, חתוך לקוביות4ביוןצרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך2פחית 1 400 גרם של עגבניות חתוכות לקוביות במיץ עגבניותמרק עוףמרק עוף1קבוצות2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)דג לבן, חתוך לגושים קטניםדג לבן, חתוך לגושים קטנים3ציפורןשום, חתוך לקוביותשום, חתוך לקוביות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות1(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל לפי הטעםמלח ופלפל לפי הטעם596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חסילונים מקולפים ומטוגניםחסילונים מקולפים ומטוגנים5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

ניתן לשלב דגים עם פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לבחור יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררננר וולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים חזקים כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. זינד-הומברכט קלו ווינדסבוהל ונדאנג ' טרדיב פינו גריס עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
זינד-הומברכט קלוס ווינדסבוהל ונדנג ' טרדיב פינו גריס
זינד-הומברכט קלוס ווינדסבוהל ונדנג ' טרדיב פינו גריס