קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות23
מגזין

תבשיל חומוס בסגנון אתיופי

תבשיל חומוס בסגנון אתיופי
אם יש לכם מלח ים, זנגביל טחון, זנגביל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג הסתיו שלך. נסו חומוס אתיופי וואט בטטה, ארוחת ערב הלילה: חומוס בסגנון מורי ותרד תבשיל, ו תבשיל טלה מתובל אתיופי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את התנור ל 232°. מערבבים יחד פפריקה, מלח, allspice, פלפל שחור, הל, ציפורן, כוסברה, קאיין, חילבה (אם שימוש) וג ' ינג ' ר בקערה קטנה; מניחים תערובת תבלינים בצד.לזרוק חומוס עם כף שמן על תבנית אפייה גדולה rimmed להתפשט בשכבה אחת. גרגרי חומוס צלויים, ערבוב מדי פעם, עד התייבש במקצת רק חום זהוב, 16 עד 18 דקות; להפריש.בינתיים, חום שנותר 2 כפות שמן בסיר בינוני על חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים שום, בצל וג ' ינג ' ר קצוץ ומבשלים, מערבבים מדי פעם, עד חום רך וזהוב מאוד, 8 עד 10 דקות. מערבבים בתערובת תבלינים שמורה ולהמשיך לבשל, ערבוב כל הזמן, עד התבלינים קלויים וריחני מאוד, על 2 דקות. מערבבים ברוטב עגבניות ומבשלים 2 דקות יותר.מערבבים במרק, תפוחי אדמה, גזר וחומוס שמורות ומביאים לרתיחה. להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות ומבשלים עד תפוחי אדמה וגזר הם פשוט מכרז, על 20 דקות. לחשוף סיר ומבשלים עד תבשיל מעובה תפוחי אדמה וגזר הם מאוד רך, על 25 דקות יותר. מצקת תבשיל לתוך קערות.
מרכיבים שתצטרך