קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות8
ציון בריאות31
מגזין

תבשיל טלה חומוס

תבשיל טלה חומוס
תבשיל טלה חומוס יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר המנות העיקריות שלך. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 33 גרם של שומן, וסך הכל 522 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. לכו לחנות וקנו ממרח חומוס - השתמשו בבית תוצרת בית, כדורי פיתה, בצל ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן זית כתית נוספת אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אפרסק פריך: פריך בריא לארוחת בוקר כקינוח. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של מזון המזרח התיכון. . זמן ההכנה הכולל ייקח כ 15 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 70%. נסו חומוס טלה יווני, פיתות טלה מיני עם חומוס אפונה, ו פיצות טלה וחומוס פיתה טחון (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

חומוס עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ רוזה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ עלה
Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ עלה
תערובת פינו נואר נוצצת עם ערך רב מיצרני Ca ' Furlan Prosecco! ניחוחות של דובדבן טרי, תות ועלי כותרת של ורד. עגול וקרם על החיך, עם בועות מרעננות פריך וגימור ארוך ומאוזן.תערובת: 84% Glera, 16% פינו נואר