קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 4 דק.
מנות165
ציון בריאות4
מגזין

תבשיל מאכלי ים עם הרבה שמנת.

תבשיל מאכלי ים עם הרבה שמנת.
תבשיל מאכלי ים גדול וקרם הוא pescatarian ומספק כ 165 מנות. מנה אחת מכילה 63 קלוריות, 4 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-12 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם יין, בצל, שמנת כבדה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמו תוספת ידידותית תקציב מאוד. זה מושלם עבור סתיו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 2 שעות ו 4 דקות. נסו תבשיל פירות ים שמנת, תבשיל פירות ים או תבשיל טונה טעים, ו תבשיל פירות ים * למי שלא אוהב פירות ים* (מתכונים דומים).

הוראות

1
לחלק את כוס השמן בין 2 סירים גדולים וחום מעל חום בינוני. מחלקים את הבצל, גזר, גזר לבן וסלרי בין הסירים ומבשלים, ערבוב מדי פעם, עד מכרז, 18 עד 20 דקות. חלוקת באופן שווה, מפזרים את הקמח ואת הטבח, ערבוב, במשך 1 דקה (לא נותנים להכהות). מחלקים את היין בין הסירים ומבשלים 1 דקה.מחלקים את הקרם בין הסירים; מתבלים כל אחד עם 1 כפית מלח ופלפל כפית ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
גזר לבןגזר לבן
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
2
הסר מהחום, מחלק באופן שווה, מערבבים את הפטרוזיליה. מחלקים את תערובת הירקות בין ארבעה 8 אינץ ' מרובע אפייה מנות ולתת מגניב.בינתיים, מניחים את תפוחי האדמה בסיר גדול ומוסיפים מספיק מים קרים כדי לכסות. מביאים לרתיחה ומוסיפים 1 כף מלח. להפחית חום ומבשלים עד מכרז, 15 עד 18 דקות. שמור 3 כוסות של מי הבישול, לנקז את תפוחי האדמה, ולהחזיר אותם לסיר.
מרכיבים שתצטרך
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
1
אופים את התבשיל על תבנית אפייה מעוטרת ב 375 F עד חום זהוב, 20 עד 25 minutes.To להקפיא ולבשל מאוחר יותר: להקפיא את התבשיל unbaked, אטום היטב, עד 3 חודשים. כדי לבשל, להפשיר את התבשיל ואופים, חשופים, על תבנית אפייה מעוטרת ב 375 F עד מחומם דרך חום זהוב, 40 עד 45 דקות.
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

מרכיבים

4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם טרייםפירורי לחם טריים907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר (על 16), חצוי לאורכו דק פרוסגזר (על 16), חצוי לאורכו דק פרוס8ביוןסלרי, פרוס דקסלרי, פרוס דק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחיםפטרוזיליה קצוצה עם עלים שטוחים9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)165ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחורמלח כשר ופלפל שחור4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, קצוץבצל, קצוץ907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר לבן( כ -16), חצוי לאורכו דק פרוסגזר לבן( כ -16), חצוי לאורכו דק פרוס907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים ומוכנים בינוני, זנבות הוסרושרימפס קלופים ומוכנים בינוני, זנבות הוסרו1קילוגרםפילה אמנון ללא עור( כ 12), לחתוך לחתיכות 1 אינץפילה אמנון ללא עור( כ 12), לחתוך לחתיכות 1 אינץ3קילוגרםתפוחי אדמה דונגי, קלופים ורבעיםתפוחי אדמה דונגי, קלופים ורבעים