קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות58
מגזין

תבשיל סקווש וצ'וריסו

תבשיל סקווש וצ'וריסו
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מרק, אז תנו הזדמנות ל תבשיל סקווש & צ'וריסו. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 260 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ-BBC מזון טוב דורש צ'וריסו, בצל, פטרוזיליה שטוחה, דלעת סקווש. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-126 היו אומרים שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, הפליאוליתית, ו primal דיאט. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: תבשיל קיץ הודי: דלעת סקווש, קוקוס ונזיד עדשים, צ'וריסו-תבשיל תפוחי אדמה, ו נזיד צ'וריסו וחומוס.

הוראות

1
מחממים מחבת גדולה, מוסיפים את הצ ' וריסו, ואז מבשלים מעל חום גבוה במשך 2 דקות עד שהוא מתחיל לשחרר את השמן האדום שלו. הרם את צ ' וריסו מתוך המחבת, ולאחר מכן להוסיף את הבצל ומטגנים במשך 5 דקות עד שמתחילים לרכך.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
עצה ב passata, סקווש ו צ ' וריסו, להביא לרתיחה, ואז לכסות ולבשל במשך 15-20 דקות עד הדלעת הוא התרכך, אבל לא נשבר. אם אתה צריך, להוסיף קצת מים במהלך הבישול. מתבלים לפי הטעם, ומגישים בקערות הפזורות בפטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים1/2 כוס עלי פטרוזיליה שטוחים, 3 חופנים גדולים, נקטפים
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
פאסאטהפאסאטה
סכין קילוףסכין קילוף
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק הם בחירה מצוינת לתבשיל. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לנזיד בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. קברנה סוביניון המוצלח עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
קברנה סוביניון מוצדק
קברנה סוביניון מוצדק
"נוכחות varietal גדול מברך אותך עם ניחוחות של קסיס ברי ברי כי הוא ממוסגר באופן מושלם על ידי תחרה צרפתית אלון וניל עם מגע של dustiness. בפה, היין מראה יציבות ואיזון עם פירות יער נועזים וחומציות מתאימה דק, המוביל לסיום ארוך. יין זה יהיה גיל יפה במשך השנים הבאות, אבל למה לחכות?"- יינן ייעוץ גרג לה פולט