קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות12
מגזין

תבשיל צדפות איטי

תבשיל צדפות איטי
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים אמריקאים, כל כך לתת סיר איטי מרק צדפות לנסות. מתכון ללא גלוטן זה משרת 6 . מנה אחת מכילה 332 קלוריות, 16 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר מאוד. מתכון זה מ Allrecipes יש 33 אוהדים. גשו לסופר וקנו קרם מרוכז של מרק פטריות, גזר, תפוחי אדמה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב החלב התאדה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מילקשייק אבוקדו כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 6 שעות ו-15 דקות. נסו סיר איטי של מרק צדפות במנהטן, סיר בישול איטי ניו אינגלנד מרק צדפות, ו סיר איטי בסגנון מנהטן מרק צדפות (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה קטנה, לנקז את הצדפות ולהזמין את המיץ.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
מיץמיץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
הוסף מים למיץ לפי הצורך כדי סך 1 3/4 כוסות נוזל. לכסות את הצדפות ולשים במקרר לאחר כך.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות
מיץמיץ
מיםמים
3
בבישול איטי לשלב את הבייקון, תפוחי אדמה, בצל, גזר, מרק, פלפל שחור טחון, התאדה חלב ומיץ צדפות שמורות עם מים. מכסים ומבשלים על הגדרה נמוכה במשך 9 עד 11 שעות או על הגדרה גבוהה במשך 4 עד 5 שעות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור טחוןפלפל שחור טחון
חלב מתאדהחלב מתאדה
מיץ צדפותמיץ צדפות
תפוח אדמהתפוח אדמה
גזרגזר
בייקוןבייקון
בצלבצל
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
4
מוסיפים את הצדפות ומבשלים על הגדרה גבוהה במשך שעה נוספת.
מרכיבים שתצטרך
צדפותצדפות

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, מוסקדט, וריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה אחוזת רושיולי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 42 דולר לבקבוק.
שרדונה אחוזת רושיולי
שרדונה אחוזת רושיולי
יין זה הוא דוגמה מצוינת למאפיינים הייחודיים של רכוש רושיולי ועמק הנהר הרוסי. ניחוחות של תפוח בשל, פירות טרופיים, אגוזי לוז ומגע של תבלין משתלבים עם טעמי התפוח העשירים וחומציות חדה.