קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות75
ציון בריאות90
מגזין

תבשיל קארי קציר חורף

תבשיל קארי קציר חורף
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל לקחת בכל פעם שאתם חושקים באוכל הודי. נסו להכין תבשיל קארי קציר חורף בבית. מתכון זה מכין 75 מנות עם 82 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 1 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 18% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה עובד גם כור ד ' אובר ידידותי לתקציב. 6 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. מתכון זה מכלמתכונים דורשים סלרי, גזר, צימוקים, מרק ירקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 25 דקות. עם כפית ציון 94%, המנה הזו מדהימה. משתמשים שאהבו את המתכון הזה אהבו גם הם קציר חורף קווינואן שיבולת שועל, מרק ירקות קציר חורף, ו קציר סלט כרוב עם דלעת חורף צלויה.

הוראות

1
שלב מרק ירקות, דלעת חמאה, ירקות חרדל, כרובית, ברוקולי, פלפלים אדומים, גזר, פטרניפס, בצל, סלרי, צימוקים, אבקת קארי, ג ' ינג ' ר, כמון ופלפל קאיין בסיר גדול; מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה ומבשלים עד שהירקות רכים, בערך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
חמוציות מיובשות, או דובדבנים מיובשים קצוצים, או תערובת של שניהםחמוציות מיובשות, או דובדבנים מיובשים קצוצים, או תערובת של שניהם
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
משקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב
1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם
ירוק חרדלירוק חרדל
בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות
קרקרים מחיטה מלאהקרקרים מחיטה מלאה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש1 כף בזיליקום טרי טחון או 1/2 כפית בזיליקום יבש
גזר לבןגזר לבן
1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט1/2 עד 1 אננס (תלוי בגודל), קלוף וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ', לשטוף ולשמור עלים יפים, לקישוט
1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')1 מקל קינמון (1-1/2 אינץ')
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי בתפריט? נסה להתאים עם יין מבעבע ורוז נוצץ. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול לטעות עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות בודגאס נאוורן דאמה קאווה. סוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-22 דולר לבקבוק.
בודגאס נברן דאמה קאווה
בודגאס נברן דאמה קאווה
אחת מכמה קאוות וינטג ' בלבד תוצרת ספרד. דאמה הוא בעל גוף מלא אך בהיר ופריך. אחוזת נאבר סיידן מייצרת קאוות איכותיות מאז 1901. כל הקאוות המיוצרות כאן הן מכרמים שבבעלות האחוזה ובשליטתה. דאמה מותססת בבקבוק (א-לה-מ ' שמפנויז) ומתיישנת בשריה במשך 24 חודשים.מערות נברן היא יצרנית קאווה פרימיום המשתמשת בענבים שגדלו באחוזה. נברן דאמה היא יצירת מופת של קאווה, שילוב של שרדונה, המעניק לגוף ולנפח היין, ופרלדה, המקנה אופי מבריק ומבריק החותך את העגלגלות החמאתית של השרדונה. חובבי השמפניה ייהנו מ "פיז האיכר" הים תיכוני הזה עם צדפות, טונה גולמית וסושי. החומציות הטרייה שלו מחמיאה גם לקינוחי פירות, במיוחד אפרסקים ותפוזים פרוסים.