קושיקל
מוכן ב17 דק.
מנות1
ציון בריאות34
מגזין

תבשיל קימצ'י חריף (קימצ' י ג'יגאה)

תבשיל קימצ'י חריף (קימצ' י ג'יגאה)
מתכון תבשיל קימצ'י חריף (קימצ' י Jjigae) מוכן תוך כ 17 דקות, והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן, חלב חינם, ו pescatarian ומתאים לאוהבי מזון קוריאני. מתכון זה מספק 1 מנות. עם 499 קלוריות, 50 גרם חלבון ו 28 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד היטב כמנה עיקרית במחיר סביר עבור סתיו. מתכון זה מ bapstory.blogspot.com יש לו 36 מעריצים. אם יש לך טונה, מים, פלפל צ'ילי, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. מתכונים דומים: קימצ'י ג' יגאה (קימצ'י-מרק חזיר), ארוחת ערב: קמחי Jigae (תבשיל קמחי), ו קימצ'י ג' יגאה.

יין מומלץ: Gewurztraminer, Chenin Blanc, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Gewurztraminer, Chenin Blanc, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. האיחוד Sacre Belle de Nuit יבש Gewurztraminer עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Union Sacre Belle de Nuit Dry Gewurztraminer
Union Sacre Belle de Nuit Dry Gewurztraminer
Gewürztraminer קשה ללכוד, על הגפן זה ילך מן המגרש מושלם יתר בשלים בעוד מספר שעות. כיין, יש לו רוחב רחב להפליא של מאפיינים שהוא יכול להציג, זה יכול להיות תבלין מונע, פרחוני, מתוק, עצם צונן יבש, ברור, כתום או ורוד. כאשר זה נעשה היטב זה דבר של יופי נדיר, חולף שיימשך עשרות שנים, ממש כמו הזיכרון של אישה יפה פגש פעם ונעלם.