קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 35 דק.
מנות18
ציון בריאות5
מגזין

תבשיל תיקון כרוב

תבשיל תיקון כרוב
תבשיל תיקון כרוב עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המרק שלך. מתכון זה מכין 18 מנות עם 78 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 0 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 11% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 2 שעות ו 35 דקות. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 3 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וטבעוני דיאטה. אם יש לכם חומץ, מלח, שעועית פינטו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 84%. ציון זה יוצא מן הכלל. נסו תבשיל תיקון כרוב, תבשיל תיקון כרוב, ו תבשיל תיקון כרוב עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
במחבת גדולה מבשלים בקר על אש בינונית עד שהוא כבר לא ורוד. בינתיים, בקומקום מרק או בתנור הולנדי, שלבו כרוב ובצל. מבשלים ומערבבים על אש בינונית במשך 10 דקות או עד שהם פריכים-רכים.
מרכיבים שתצטרך
ל-1 אננסל-1 אננס
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים את השעועית, העגבניות, החומץ, הסוכר והמלח.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים1 כף חרדל דיז'ון או דגנים מלאים
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מסננים בשר בקר; מוסיפים לתבשיל. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מכסים ומבשלים במשך 2 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
תבשילתבשיל