קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות16
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

תערובת ירקות Pakora

תערובת ירקות Pakora
המתכון מעורבב ירקות Pakoran מוכן בערך 25 דקות. והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל הודי. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 211 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. אם יש לך pakora מסאלה, פלפל, קמח חומוס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מערבבים ירקות pakora – איך לעשות תערובת ירקות pakoras, חנה דאל pakora, איך לעשות חנה דאל pakora / pakora s, ו לחם Pakora עם תפוחי אדמה ממולאים, איך להכין לחם Pakora (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. המילואים של לורנץ V של גרונר מקסים עם דירוג 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 35 דולר לבקבוק.
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
Laurenz V Reserve Charming Gruner Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים ו spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור זר פירות מרתק. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי חומציות פירות בסדר. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!