קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות8
ציון בריאות11
מגזין

תערובת פנקייק מלאה

תערובת פנקייק מלאה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים דרומיים, אז נסו תערובת פנקייק מלאה. מתכון זה מכין 8 מנות עם 649 קלוריות, 14 גרם חלבון, ו 31 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 33 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם אבקת אפייה, קיצור, אבקת חלב וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר זולה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 75%, המנה הזו די טובה. נסו תערובת פנקייק, תערובת פנקייק, ו תערובת פנקייק עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים יחד קמח, אבקת אפייה, מלח וחלב יבש.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
אבקת חלבאבקת חלב
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
חותכים בקיצור עד שהתערובת דומה לקמח תירס גס.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
קמח תירסקמח תירס

ציוד

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי בדרום. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד שזינפנדל נהדר עם אוכל ברביקיו. יין אחד שתוכלו לנסות הוא הבחירה של שרה ביקב אמבר פולס ריזלינג. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג
יקב אמבר פולס הבחירה של שרה ריזלינג
לריזלינג הארומטי החצי-מתוק הזה יש זר "דבש" מובהק. מאוזן לחלוטין, יין זה יש טעימות הערות של פירות בשלים בחזית וגימור אור מתמשך.