קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות22
מגזין

תפוחי אדמה הודיים, אפונה וכרובית

תפוחי אדמה הודיים, אפונה וכרובית
צריך ללא גלוטן ותוספת טבעונית? תפוחי אדמה הודיים, אפונה וכרובית יכול להיות מתכון מצוין לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 193 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 8 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא שמן צמחי, אבקת צ'ילי, מלח ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו כרובית הודית "Sabji" עם אפונה וגזר, כרובית הודית מתובלת ותפוחי אדמה, ו כרובית הודית מתובלת ותפוחי אדמה. (מתכונים דומים).

הוראות

1
שמן חום במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים תפוחי אדמה וג ' ינג ' ר; sauté עד תפוחי אדמה משחימים קלות, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מערבבים בכרובית, ואז מלח, כורכום, אבקת צ ' ילי ופפריקה; sauté 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים 1/2 כוס מים; מכסים ומבשלים עד הירקות מכרזים, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
הוסף אפונה ומבשל 2 דקות. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד אתה יכול לנסות הוא יינות Fram Chenin Blanc. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 32 דולר.
יינות Fram Chenin Blanc
יינות Fram Chenin Blanc
האזור המיוחד מאוד שממנו מגיעים הענבים האלה קרוב יותר לקלנוויליאם מאשר לסיטרוסדל, אבל החלק על ההר נכון מאוד. ממוקם בקרקעות חוליות אדומות עמוקות, בחווה המשקיפה על סרטן הנהרות מכה של Lambertsbay בצד אחד, ואת Olifantsriver וסכר Bulshoek בצד השני. החומציות העסיסית ההדוקה היא המאפיין הבולט של Chenin blanc מאזור זה, לשלב את זה עם בשלות המוסיפה מורכבות עצומה ואתה יודע שיש הרבה אהבה כאן.