קושיקשה
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות22
מגזין

תפוחי אדמה מתובלים עם צ'אטני ירוק

תפוחי אדמה מתובלים עם צ'אטני ירוק
צ'אטני תפוחי אדמה פיקנטי עם צ' אטני ירוק עשוי להיות רק תוספת אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון טבעוני יש 109 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 1g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. גשו לסופר וקנו עלי נענע, צ'ילי סראנו, מלאי ירקות, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: פריטרים קינואה פריך עם עגבניות צ'אטני עגבניות ירוקות זברה ירוקה ירושה עגבניות, מטוגנים פלנטריים עם אפרסק מתוק חמוץ חריף ופלפל חריף צ'אטני, ו ירוק צ'אטני, איך לעשות צ' אטני ירוק מתוק.

הוראות

1
מחממים תנור כדי 121°.To הפוך את chutney, במעבד מזון או בלנדר, לשלב את הכוסברה, מנטה, צ ' ילי, זנגביל, שום, מים, מיץ לימון, סוכר ומלח. מחית עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף יותר מים במידת הצורך כדי להשיג עקביות טובה. לטעום ולהתאים את התבלינים. אתה צריך בערך 1 1/4 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
3
העברה לקערה הגשה ולהגדיר aside.To הפוך את fritters, בקערה, לשלב את קמח חומוס, מניות, 1 Tbs. שמן בוטנים, גארם מסאלה, כורכום ואבקת אפייה. מערבבים עד מעורב היטב. מערבבים את הבצל הירוק, צ ' ילי וכוסברה. הבלילה צריכה להיות עבה. מתבלים במלח pepper.In מחבת מטוגנת עמוק מעל חום בינוני, יוצקים שמן לעומק של 1 אינץ ' וחום עד 177° על מדחום עמוק טיגון. בינתיים, לקלף דק לחתוך את הבטטה ואת תפוחי האדמה האפייה. עבודה בקבוצות, לטבול את הפרוסות לתוך הבלילה כדי מעיל ולאחר מכן להחליק אותם לתוך השמן החם. פריי, פונה פעם אחת, עד חום זהוב משני הצדדים, 3 עד 5 דקות לכל צד. באמצעות מלקחיים או כף מחוררת, להעביר מגבות נייר לניקוז. תתחמם בתנור בזמן שאתה מבשל את הכיסונים הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים את הטוגנים לצלחת מנה מחוממת ומגישים עם הצ ' אטני.
מרכיבים שתצטרך