קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות18
מגזין

30 דקות דרום קלאסי: מדינה קפטן עוף

30 דקות דרום קלאסי: מדינה קפטן עוף
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל 30 דקות דרום קלאסי: קאנטרי קפטן עוף. מנה אחת מכילה 458 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 14 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מתכון זה אופייני למטבח הדרומי. לכו לחנות ותרימו פלפל חריף, ירכי עוף, פלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב האורז הלבן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז אפוי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. נסו קאנטרי קפטן צ'יקן, קאנטרי קפטן צ'יקן, ו קאנטרי קפטן צ'יקן (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מביאים מים לרתיחה בסיר בינוני.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים חמאה ואורז ומחזירים מים לרתיחה. להפחית את החום נמוך לכסות את הסיר. מבשלים אורז 20 דקות או עד מכרז. כבה את החום ואת האורז עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מערבבים קמח ופפריקה בצלחת רדודה. עוף העונה עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
עוף שלםעוף שלם
פפריקהפפריקה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
5
חותכים כל חזה עוף וירך ב 1/2 בזווית. חתיכות עוף מעיל בקמח מתובל פפריקה. לשטוף את הידיים ואת משטחי עבודה עוף ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
חתיכות עוףחתיכות עוף
קמח מתובלקמח מתובל
עוף שלםעוף שלם
פפריקהפפריקה
6
מחממים מחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
מוסיפים שמן למחבת. חתיכות עוף חומות, 3 דקות בכל צד, ולהסיר מהמחבת.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות עוףחתיכות עוף
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
8
מוסיפים חמאה למחבת, ומערבבים פלפלים, בצל ושום. מתבלים את הירקות במלח ופלפל ומטגנים אותם 5 עד 7 דקות כדי לרכך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פלפליםפלפלים
חמאהחמאה
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
9
מוסיפים קארי, מלאי, עגבניות וצימוקים. החלק את העוף בחזרה למחבת ומבשלים מעל חום מתון במשך 5 דקות כדי לשלב טעמים ולסיים לבשל את העוף דרך.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
צימוקיםצימוקים
אבקת קאריאבקת קארי
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מניחים מחבת על שמיכת פוך ומגישים את העוף מן המחבת.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מקשטים את העוף של קפטן המדינה עם שקדים פרוסים.
מרכיבים שתצטרך
שקדים פרוסיםשקדים פרוסים
עוף שלםעוף שלם
12
מעבירים אורז למנה ומקשטים עם בצל ירוק קצוץ.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
אורזאורז

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1-2 כפות שמן זית כתית מעולהעגבניות חתוכות לקוביות פירה או עגבניות מרוסקות בסגנון גושיעגבניות חתוכות לקוביות פירה או עגבניות מרוסקות בסגנון גושי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן2largesאו 3 שיני שום גדולות, מרוסקותאו 3 שיני שום גדולות, מרוסקות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצימוקים זהובים או דומדמניות, כמה חופניםצימוקים זהובים או דומדמניות, כמה חופנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אבקת קארי או משחת קארי קלהאבקת קארי או משחת קארי קלה1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח, גלגל העין זהקמח, גלגל העין זה1פלפל ירוק, זרע וקצוץפלפל ירוק, זרע וקצוץ2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבתשמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ1פלפל אדום, זרע וקצוץפלפל אדום, זרע וקצוץ6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי3בצל ירוק, קצוץ, לקישוטבצל ירוק, קצוץ, לקישוט3ללא עצמות, ירכיים עוף ללא עורללא עצמות, ירכיים עוף ללא עור1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פפריקה מתוקה.פפריקה מתוקה.6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז לבן ופרוע או אורז גרגר ארוךאורז לבן ופרוע או אורז גרגר ארוך46 אונקיות כל אחד, חזה עוף ללא עצמות, ללא עור6 אונקיות כל אחד, חזה עוף ללא עצמות, ללא עור57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 נרתיק קטן, שקדים פרוסים, קלוי קלות1 נרתיק קטן, שקדים פרוסים, קלוי קלות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל הם בחירה מצוינת עבור הדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Chateau Ste. מישל ריזלינג עם 4.4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל ריזלינג
שאטו סטי. מישל ריזלינג
# 14 Wine Enthusiast Top 100 Best Buies of 2018chateau Ste. ריזלינג עמק קולומביה של מישל הוא תערובת של ריזלינג מכל רחבי עמק קולומביה של וושינגטון. המטרה שלהם היא לעצב מרענן, טעים, בינוני יבש ריזלינג וינטאג ' לאחר הבציר. היין מציע ניחוחות וטעמים פריכים עם מינרליים עדינים. זהו "riesling היומיום" שלהם כי הוא תענוג לשתות וקל להתאים עם מגוון רחב של מזונות.זוג עם פירות טריים, סרטן, גבינות מתונות, או עוף.