קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות86
מגזין

30 דקות צ'יפוטלה עוף צ' ילי

30 דקות צ'יפוטלה עוף צ' ילי
צ'ילי עוף צ' יפוטלה קל 30 דקות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 4 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 54 גרם חלבון 44 גרם של שומן, וסך הכל 1046 קלוריות. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מתכון זה מ "אוכל רציני" יש 466 אוהדים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. לך לחנות ותביא ליים שיגישו בצד, מרק עוף, אורגנו ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב לימונים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח גרניטה כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: מהיר & צ'יפוטלה טורקיה צ' ילי עבור #Sundaysupper צ'ילי Cook-Off, 20 דקות צ'ילי עדשים קל, ו 15 דקות עוף צ'יפוטלה מתוק נושך.

הוראות

1
בסיר גדול או תנור הולנדי, שמן חום מעל חום בינוני עד מנצנץ.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים בצל ו 1 כפית מלח. מבשלים, ערבוב, עד מתרכך ומתחיל להפוך זהב, 6 עד 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
מוסיפים חלפיניו, שום, כמון, אורגנו, וקיין. לבשל עד ריחני, על 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
4
מוסיפים עוף ומבשלים עד רק מבושל דרך, על 4 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
5
מוסיפים צ 'ילי צ' יפוטלה, שעועית ומרק ומביאים לרתיחה. מבשלים כ -10 עד 15 דקות כדי לאפשר לטעמים להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
שמן פלפלשמן פלפל
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
6
מוסיפים תירס רק כדי לחמם. מתבלים לפי הטעם. מערבבים בכוסברה ומגישים עם אבוקדו, שבבים וליים.
מרכיבים שתצטרך
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
1/2 קילו חזה הודו1/2 קילו חזה הודו
ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ1 אונקיה כרוב סגול, קצוץ

מרכיבים

2אבוקדו, פרוס לקישוטאבוקדו, פרוס לקישוט1קילוגרםשעועית לבנה( כגון צפון גדול או cannellini), סחוט ושטףשעועית לבנה( כגון צפון גדול או cannellini), סחוט ושטף01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם2צ'ילי צ' יפוטלה ברוטב אדובו, קצוץ דקצ'ילי צ' יפוטלה ברוטב אדובו, קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי כוסברה טריים, קצוציםעלי כוסברה טריים, קצוצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתירס קפוא, מופשרתירס קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שיני שום בינוניות, טחון( אודותשיני שום בינוניות, טחון( אודות454(השתמשנו בסגנון ביתי חמאתי באיידהואן)1 קילו עוף בשר לבן טחון1 קילו עוף בשר לבן טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.כמון טחוןכמון טחון2jalapenos( או צ'ילי ירוק), קצוץ דקjalapenos( או צ'ילי ירוק), קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשרמלח כשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואלימונים לשרת בצדלימונים לשרת בצד7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתוצרת בית או חנות-קנה מרק עוף דל נתרןתוצרת בית או חנות-קנה מרק עוף דל נתרן3(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, חתוך לקוביות (אודותבצל בינוני, חתוך לקוביות (אודות11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אורגנו מיובשאורגנו מיובש4ריבס, קצוץ טרי או קפואצ'יפס טורטייה לשרת בצדצ'יפס טורטייה לשרת בצד

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי ניתן לזווג עם קאווה, גרנאש, ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. טורס Sangre דה טורו קאווה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Torres Sangre de Toro Cava
Torres Sangre de Toro Cava
צהוב חיוור עם perlage בסדר מתמשך. אינטנסיבי. ניחוחות פירות פרחוניים ורעננים בהרמוניה מושלמת עם הערות פרי הדר ואניסיד. בועות שמנת, חושניות ורעננות.מקסים כמו אפריטיף או יחד עם דגים ופירות ים.