קושימומחה
מוכן ב52 דק.
מנות12
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Brandade עם בקלה מלוח טרי

Brandade עם בקלה מלוח טרי
Brandade עם בקלה מלוח טרי נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה עד 8 גר' של חלבון, 7 גרם של שומן, וסך הכל 119 קלוריות. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו מלח כשר, פלפל, פלפל קאיין, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הכנת המנה לוקחת כ 52 דקות. זה עובד טוב כמו מנות ראשונות במחיר סביר מאוד. עם כפית ציון של 45% המנה הזאת די טובה. נסו מותג בקלה טרי, בקלה קלוי עם עגבניות ובצל אדום, ו גיליון פאן צ'ילי סיד בקלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מלח בקלה בנדיבות רבה עם מלח כשר.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
קודקוד
2
מניחים במחבת מחוררת או מסננת ולתת לשבת, בקירור, במשך 2 ימים.
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
מחבתמחבת
3
מוסיפים את עשבי תיבול, תבלינים בצל ושום שיני חלב וחום במשך 5 דקות, לא נותנים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
תבליניםתבלינים
עשבי תיבולעשבי תיבול
בצלבצל
חלבחלב
4
הוסף את הבקלה ואת poach עד מכרז, סביב 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קודקוד
5
בעדינות להסיר את הבקלה עם כפית מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
קודקוד
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
6
הסר כל עצמות ועור. בינתיים לקלף ולרסק את תפוחי האדמה. מבשלים במים מתובלים היטב או טוב יותר, להשתמש בחלב הדג היה עלומה. כאשר תפוחי האדמה הם ניקוז במכרז, ולרתיח אותם, או במערבל באמצעות מצורף ההנעה. משוך את 1/3 של תפוחי האדמה ולהוסיף את הבקלה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
מיםמים
דגיםדגים
חלבחלב
קודקוד
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
Ricer תפוחי אדמהRicer תפוחי אדמה
7
מערבבים היטב, במהירות בינונית אם משתמשים במיקסר, מטפטף בשמן זית וקצת מנוזל הבישול. שמור ערבוב והוספת נוזל עד עקביות הרצוי הוא הגיע. פאונד השום הירוק או 2 שיני שום למשחה בסדר במכתש ועלי ומערבבים לתוך מחית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציפורןציפורן
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
בלנדרבלנדר
8
עבור brandade עוד יותר מלא בטעם, להעביר את הבצל, שום, ארומטיים דרך טחנת מזון ומערבבים כמה מחית זה גם כן. לטעום ולהתאים את התיבול לפי הצורך
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
שוםשום
בצלבצל

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות עבור סיבת המוות. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.