קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות27
מגזין

Ca-Ri Ga (עוף קארי עם תפוחי אדמה, גזר ואפונה)

Ca-Ri Ga (עוף קארי עם תפוחי אדמה, גזר ואפונה)
המתכון Ca-Ri Ga (עוף קארי עם תפוחי אדמה, גזר ואפונה) מוכן בערך 1 שעה ו -45 דקות והוא בהחלט יוצא מן הכלל ללא גלוטן וללא לקטוז אפשרות לאוהבי אוכל הודי. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. במנה עיקרית זו יש 621 קלוריות, 28 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. אם יש לכם שום, אבקת קארי, ירכיים עוףוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן בוטנים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות טופי בוטן מלוחות כקינוח. מתכונים דומים: קארי עוף קארי קארי קארי עם תפוחי אדמה מתוקים וגזר, כבש אמה / קימה W / אפונה, תפוחי אדמה וגזר, ו סלמון צלוי בעשב, תפוחי אדמה, גזר, ואפונה הצמד סוכר.

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)4largesגזר, לחתוך לחתיכות אינץ 1גזר, לחתוך לחתיכות אינץ 11חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)הדבק צ'ילי (כגון sriracha)הדבק צ'ילי (כגון sriracha)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלה כוסברהעלה כוסברה6316 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץצ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ2(חוֹרֶף)אבקת קארי צהובהאבקת קארי צהובה3ציפורןצרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה2ביוןעשב לימון, חתוך לאורכי 2 אינץעשב לימון, חתוך לאורכי 2 אינץ5(חוֹרֶף)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה2(חוֹרֶף)(צינור גדול)(צינור גדול)2smallsשאלוטשאלוט907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ירכיים עוף ללא עצמותירכיים עוף ללא עצמות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1קילוגרםבטטות, קלופים פרוסים לחתיכות 1 1/2 אינץבטטות, קלופים פרוסים לחתיכות 1 1/2 אינץ

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר). יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 14 דולר.
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
Pratsch אורגני Gruner Veltliner (1 ליטר)
100% מוסמך גרונר אורגני Veltliner. יין זה הוא צמחים, טרי, ומתובל עם הערות של פלפל לבן, תפוח, והדר על החיך.