קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות15
מגזין

Cheesy שכבתי מקסיקני אופים

Cheesy שכבתי מקסיקני אופים
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? מאפה מקסיקני שכבות גביני יכול להיות מתכון עצום לנסות. מנה אחת מכילה 609 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 38 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. לך לחנות ותביא מלח, פלפל, גבינת ג'ק, פלפל, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב השמנת החמוצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים שמנת חמוצה כקינוח. מתכונים דומים: Cheesy מקסיקני תירס אופים, מטבל מקסיקני שכבתי, ו מטבל מקסיקני שכבתי.

הוראות

1
תנור חום עד 177°. קל לרסס 13x9 אינץ ' (3 ליטר) צלחת אפייה זכוכית עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
תנורתנור
2
ב מחבת nonstick 12 אינץ', לבשל נקניק ובשר מעל חום בינוני גבוה 5 עד 7 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד מבושל היטב; לנקז. מערבבים שעועית, עגבניות חתוכות לקוביות, אבקת שום, כמון, מלח ופלפל. מבשלים 2 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת שוםאבקת שום
עגבנייהעגבנייה
נקניקנקניק
שעועיתשעועית
כמוןכמון
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
בסיר 2 ליטר, מערבבים יחד מרקים ורוטב אנצ ' ילדה. מבשלים מעל חום בינוני 3 דקות, ערבוב כל הזמן, עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
רוטב אנצ ' ילדהרוטב אנצ ' ילדה
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
כפית שליש מהרוטב לתבנית אפייה; למעלה עם 3 של טורטיות. כפית חצי מתערובת הבשר על טורטיות; למעלה עם עוד שליש מהרוטב ו 1 כוס גבינת צ ' דר. למעלה עם 3 טורטיות. חזור על שכבות עם תערובת בשר נותרת, רוטב, גבינת צ ' דר טורטיות.
מרכיבים שתצטרך
גבינת צ ' דרגבינת צ ' דר
טורטיהטורטיה
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
מפזרים 1 כוס גבינת מונטריי ג ' ק.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
6
מכסים ברפיון בנייר כסף.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
7
אופים 20 דקות. לחשוף; מפזרים הנותרים 1 כוס גבינת מונטריי ג ' ק.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
אופים 10 דקות יותר.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
בואו לעמוד 10 דקות לפני ההגשה. למעלה עם עגבניות, בצל, אבוקדו ו מנה של שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
אבוקדואבוקדו
בצלבצל
עגבנייהעגבנייה
10
מקשטים בכוסברה.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה

מרכיבים

1( חצילים)אבוקדו, קצוץאבוקדו, קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק חזיר פיקנטי בתפזורתנקניק חזיר פיקנטי בתפזורת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית פינטו בסגנון החווה, סחוטיכול שעועית פינטו בסגנון החווה, סחוט283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקוביות עגבניות עם צ'ילי ירוק, סחוטניתן לקוביות עגבניות עם צ'ילי ירוק, סחוט305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קרם מרוכז של מרק סלרייכול קרם מרוכז של מרק סלרי305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול קרם מרוכז של מרק פטריותיכול קרם מרוכז של מרק פטריות96-inchsטורטיות תירס רכות (6 אינץ')טורטיות תירס רכות (6 אינץ')283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב אל אנצ'ילדה הזקןרוטב אל אנצ'ילדה הזקן1השארכוסברה טרייה אם תרצה.כוסברה טרייה אם תרצה.11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק בינוני, קצוץבצל ירוק בינוני, קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון עגולבשר בקר טחון עגול11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גביעים גרוסים גבינת מונטריי ג'ק או פלפל ג' קגביעים גרוסים גבינת מונטריי ג'ק או פלפל ג' ק1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינות צ'דר חדות גרוסותגבינות צ'דר חדות גרוסות8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמנת חמוצה, אם תרצה.שמנת חמוצה, אם תרצה.1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות בינוניות, קצוצותעגבניות בינוניות, קצוצות