קושימומחה
מוכן ב55 דק.
מנות36
ציון בריאות1
מגזין

Chili עקף עקיצות לחם תירס

Chili עקף עקיצות לחם תירס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל צ'ילי עקף נגיסות לחם תירס. והוא יספק כ 36 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 102 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 55 דקות. אם יש לכם סוכר, כמון טחון, בצל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו לחם תירס בציפוי צ'ילי קון קרנה, פשטידת עוף מצופה לחם תירס, ו חזיר מנגל מעוטר בלחם תירס (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור צ ' ילי: בסיר גדול מעל חום בינוני, מוסיפים את הבשר וחום היטב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
בקרבקר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מסננים את כל אבל 1 כף של שומן שניתנו.
3
מוסיפים את הבצל ואת הטחון עד שקוף. מערבבים את השום, תבלינים, רוטב צ ' ילי, רסק עגבניות, רוטב עגבניות ומלח ופלפל, לפי הטעם. מבשלים במשך 30 דקות כדי לעבות ולשלב טעמים. (להזמין 1 כוס צ ' ילי עבור מתכון Hush גורים עגולים 2.)
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב צ ' ילירוטב צ ' ילי
שוםשום
בצלבצל
תבליניםתבלינים
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
4
עבור מאפינס תירס: מחממים התנור ל 350 מעלות F. ספריי 2 (24 כוס) או 3 (12 לספור) מיני מאפין פח עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
מאפינס תירסמאפינס תירס
ציוד שתשתמש בו
מגש מאפינס מינימגש מאפינס מיני
תנורתנור
5
בקערה גדולה, מערבבים יחד את תערובת האפייה, קמח תירס וסוכר. בקערה נפרדת מקציפים יחד את הביצים והחלב עד לשלב טוב, ואז מערבבים בחמאה מומסת. מערבבים את החומרים הרטובים לתוך יבש עד רק incorporated (להזמין 1 כוס הבלילה עבור מתכון Hush גורים עגולים 2). באמצעות כף או כף גלידה מיני למלא את פחיות מאפין 3/4 של הדרך למעלה עם הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
תערובת אפייהתערובת אפייה
גלידהגלידה
קמח תירסקמח תירס
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
סקופ גלידהסקופ גלידה
מגש מאפינסמגש מאפינס
מקציףמקציף
קערהקערה
6
אופים עד שקיסם מוכנס בחלק העליון של המאפינס יוצא נקי, על 12 עד 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
7
כדי להרכיב: באמצעות כפית קטנה, לגרוף כמות קטנה מהחלק העליון של מאפינס לחם תירס מיני. (שמור את החלקים האלה עבור (בייקון Cornbread ממולאים פטריות מתכון). ממלאים את החלק העליון של כל מאפין עם כף של צ ' ילי. למעלה עם מנה של שמנת חמוצה ומפזרים פטרוזיליה קצוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
לחם תירסלחם תירס
פטריותפטריות
פטרוזיליהפטרוזיליה
בייקוןבייקון
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
8
מעבירים למגש הגשה ומגישים.

מרכיבים

6(חוֹרֶף)חמאה מומסתחמאה מומסת425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(חוֹרֶף)3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה3קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה טריים קצוצים דקעלי פטרוזיליה טריים קצוצים דק2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבצל, חתוך לקוביותבצל, חתוך לקוביות11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)36ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה זיווג עם ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הזכייה וון ריזלינג עם 4 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 20 דולר לבקבוק.
וון זכייה ריזלינג
וון זכייה ריזלינג
אם אהבת את ה — 2014-ואם לא, אנחנו צריכים לשלוח משלחת חיפוש אחר הלב שלך — אתה תמצא את זה שמח, שמח, שמח. חזקה יותר מ-14', היא גם יבשה ועשירה יותר. וזה כמו שזה צריך להיות; הפרוטות של מתיקות הוא מכיל יעלה ויפול עם המבנה של היין של כל שנה, כי זה מה שעושים ייננים הגיוניים. האחרים פשוט להגדיר נוסחה והיין "" יש XY גרם של סוכר וזאט של זאט."לא זכייה ריזלינג. זה תמיד יהיה יבש ותה מתוק כך תוכל לשמור על שינוי דעתך ("חכה, זה יין יבש, לא, זה יין מתוק, לא לחכות, זה יין יבש שוב....") בעוד הבקבוק מתרוקן מהר יותר ממה שאתה יכול לדמיין.