קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות21
מגזין

Citrusy מלון וכוס תות

Citrusy מלון וכוס תות
Citrusy מלון וגביע תות דורש כ 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מנה אחת מכילה 176 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 0 גר' של שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. יום האם יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ותפריט טבעוני. אם יש לכם נתחי מלון בגודל ביס, נתחי מלון בגודל ביס, נתחי מלון בגודל דבש, ריכוז מיץ תפוזים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכונים דומים: שייק מלון תות, Thrawberry Melon Fizz, ו סלט תותים ומלון.

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בקערה גדולה; מערבבים היטב.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מוסיפים את המרכיבים הנותרים; מערבבים בעדינות.

ציוד

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.