קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות11
סוגי מאכליםתוספות
אירועיםקיץ
מגזין

Godiva פטל גלידת קפה

Godiva פטל גלידת קפה
Godiva פטל גלידת קפה נטול גלוטן,, חלב חינם, ו משקאות. מנה אחת מכילה עד 15 גרם חלבון 49 גרם של שומן, וסך הכל 987 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-18 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם גלידה vanillan, פטל, פטלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור קיץ. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוגת גבינה עם שוקולד לבן עם קצפת טרייה, עוגת גבינת שמנת פטל קפה, ו עוגת גבינת שמנת פטל קפה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם אפשרויות נהדרות לגלידה. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם Nv Solera. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 17 דולר.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.