קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות63
מגזין

HERDEZ® צ'ילי פלפל פסילה קלוי

HERDEZ® צ'ילי פלפל פסילה קלוי
אם יש לך בערך 8 שעות ו-15 דקות לבלות במטבח, HERDEZ® Roasted Pasilla Pepper Chili עשוי להיות מתכון מדהים ללא גלוטן לנסות. מתכון זה מכיל 6 מנות עם 714 קלוריות, 37 גרם חלבון ו-38 גרם שומן כל אחת. מתכון זה מכסה 47% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 110 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. הסופרבול יהיה אפילו יותר מיוחד עם המתכון הזה. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. זהו מתכון יקר למדי לחובבי האוכל האמריקאי. כמה אנשים מאוד אהבו את המנה העיקרית הזו. אם יש לך שעועית כליה, פלפל, כוסברה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין את זה. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון סופר ספונקולרי של 96%. מתכונים דומים: צ'יפוטלה חריף ופסיליה צ'ילי קון קרנה, אספרגוס ג'ינג'ר צלוי עם גבינה צרובה בפסיליה, ו-10 סלט תירס בגריל ופלפל פסילה.

הוראות

1
מבשלים בשר בקר טחון במחבת על אש בינונית-גבוהה; לנקז. שים בשר בקר לבישול איטי עם שאר החומרים. לְרַגֵשׁ. מבשלים מכוסה על נמוך 8 עד 10 שעות.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד1 כפית זרעי שומר, 1/3 כף יד
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מקשטים בגבינה, שמנת חמוצה ו/או כוסברה.
מרכיבים שתצטרך
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית2 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות שמן זית
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם הבחירות המובילות שלי לצ'ילי. באדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות את Argyle Reserve פינו נואר. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-30 דולר לבקבוק.
ארגייל רזרב פינו נואר
ארגייל רזרב פינו נואר
עמק ווילמט ידוע בעיקר בזכות הפינו נואר העשיר שלהם וזה אחד הגדולים והעשירים אי פעם מארגייל! קח את הצבע והריח של ורד גיני, הוסיפו ניחוחות פירות של דובדבן שחור ופרי מריון עם ניחוחות תבלינים של אדמה הפכה וקקאו כהה ואתם רק מתחילים להתקרב למורכבות של היין הזה. "בשל ונדיב, עם גוונים ייחודיים של סגול ועלי כותרת של ורד לטעמי הדובדבן והתבלינים, משתהה במרקם משובח. צריך זמן להתמקם. עשרים אחוז מהיין יבוקבק מתחת למכסה הברגה. היין שבוקבק מתחת למכסה הברגה קיבל ציון 92 נקודות. הטוב ביותר מ-2007 עד 2012."-Wine Spectator