קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות4
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

Hidden Valley Ranch Mix

Hidden Valley Ranch Mix
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם חושקים באוכל דרומי. נסו להכין את Hidden Valley Ranch Mix בבית. מתכון זה מכיל 8 מנות עם 82 קלוריות , 4 גרם חלבון ו -1 גרם שומן כל אחת. , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מלוחים, בצל, מלח בצל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. רק כמה אנשים אהבו מאוד את התוספת הזו. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות . למתכון הזה של Allrecipes יש 1 מעריצים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב . עם ציון של 28% , המנה הזו גרועה למדי. נסו את Hidden Valley Ranch Hummus , Hidden Valley Ranch Oyster Crackers ו- Hidden Valley® Original Ranch® Beefy Shells and Cheese עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרומי בתפריט? נסה להתאים עם ריזלינג, יין מבעבע וזינפנדל. באופן כללי, ישנם כמה כללים שיעזרו לכם לשלב יין עם אוכל דרומי. יין לבן ידידותי למזון או יין לבן מבעבע יעבדו עם מאכלים מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מאכלים על ברביקיו. אתה יכול לנסות את קרח הריזלינג של Wagner Vineyards. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-31 דולר לבקבוק.
וגנר וויניארדס קרח ריזלינג
וגנר וויניארדס קרח ריזלינג
כבישה עדינה של ענבים קפואים מוציאה רק את המיץ תוך השארת מים בצורת קרח. התוצאה היא יין הקינוח היוקרתי והמלא הזה. ארומטי וטעים, כל לגימה התפוצצה עם פירותיות תוססת ומותירה אחריה סיומת חיה ומתמשכת.