קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות53
מגזין

P ' at Lassi (משקה יוגורט הודי-קוריאני)

P ' at Lassi (משקה יוגורט הודי-קוריאני)
P ' at Lassi (משקה יוגורט הודי-קוריאני) עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את קופסת מתכון ארוחת הבוקר שלך. מנה אחת מכילה 478 קלוריות, 31 גר' של חלבון, ו 13 גרם שומן. ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני מגיש 1 . אם יש לך שעועית אזוקי, קינמון, חלב רזה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. הכנת המנה לוקחת כ 5 דקות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, וזה נהדר. נסו P ' at Lassi (משקה יוגורט הודי-קוריאני), בננה לאסי - איך לעשות בננה לאסי-משקה יוגורט הודי, ו Lychee ליים לאסי (משקה יוגורט) (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לאסיאתים. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא דוד & נדיה Chenin Blanc. יש לו 4.2 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 36 דולר.
David & Nadia Chenin Blanc
David & Nadia Chenin Blanc
שנין בלאן (Chenin Blanc) משבט הסוורטלנד (Swartland) מתמקד שוב בכרמי גפן ישנים שונים, הנעים בין 1962 ל-1982 ומבוסס על גרניט מפארדברג, מעורבב עם צפחה/שיסט ממזרח, חימר מצפון וברזל מהחלקים המערביים של סווארטלנד. גפנים חקלאיים מעובדים יבשה עמד במבחן הזמן וזה מציג את הסיבה האולטימטיבית מדוע Chenin Blanc הוא המוקד העיקרי שלהם ב Swartland. חבורה שלמה לחוץ באופן טבעי מותסס, התבגר במשך 11 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי ניטראלי ישן.