קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

Pulled Pork Tamales

Pulled Pork Tamales
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? Tamales חזיר משך יכול להיות מתכון יוצא דופן לנסות. מנה אחת מכילה עד 36 גרם חלבון 25 גרם של שומן, וסך הכל 569 קלוריות. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. אם יש לכם חומץ יין, אבקת אפייה, בצלוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הדבש אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת זנגביל דבש כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו Tamales מפורק: עוגת חצץ גבינה של טרישה עם בשר חזיר משוך בסגנון Tamale, Tamales עוף ותירס משך, ו קל משך בשר חזיר פילה-צ'ילי מתוק משך חזיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון, לשלב את הבצל, קטשופ, דבש, חומץ, רוטב ווסטרשייר, אבקת צ ' ילה, שום ו 2 כפות כל אחד מלח ופלפל ודופק עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
2
להעביר את הדבק לשקית פלסטיק resealable גדול.
3
מוסיפים את צלי החזיר, פונים למעיל אותו עם הדבק; לאטום את התיק ולאוורר לפחות 8 שעות או לילה.
מרכיבים שתצטרך
4
מחממים התנור ל 32
5
הגדר את החזיר בתבשיל אמייל לכסות עם הדבק.
מרכיבים שתצטרך
6
מוסיפים 1 כוס מים ומביאים לרתיחה. מכסים את התבשיל וצולים את הבשר בתנור במשך 3 1/2 שעות, או עד רך נמסה; הופכים את הצלי מדי פעם ומוסיפים יותר מים אם הוא מחפש יבש.
מרכיבים שתצטרך
7
להעביר את החזיר ללוח חיתוך ולתת מגניב.
מרכיבים שתצטרך
8
הסר את המיתרים ולמשוך את הבשר לחתיכות עבות.
מרכיבים שתצטרך
9
מעבירים לקערה וזורקים עם 1/2 כוס של רוטב אספרסו ברביקיו.
מרכיבים שתצטרך
10
שים את masa harina בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
11
מוסיפים 1/2 כוסות מים חמים בזרם דק ומכים במהירות נמוכה עד לקבלת הבצק. הכה במהירות בינונית-נמוכה עד הבצק הוא מגניב, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12
הוסף את התקצור, 1 כף בכל פעם, מכה היטב לאחר כל תוספת. הכה באבקת האפייה ו 2 כפיות מלח. לגרד את הבצק לתוך קערה גדולה ולקפל 2 1/2 כוסות של בשר חזיר מגורר.
מרכיבים שתצטרך
13
מסדרים את קליפות התירס על משטח עבודה גדול. סקופ על 1/4 כוס של tamale מילוי למרכז של כל קליפה. מקפלים את הקצוות של הקליפות על המילוי, ולאחר מכן לגלגל את הקליפות עד לצרף את המילוי לחלוטין. לחלופין, לעטוף 1/4 כוס tamale מילוי מלבן של נייר, יצירת צורה סגלגלה, ולסובב את הקצוות בצורה מאובטחת.
מרכיבים שתצטרך
14
מניחים את הטמאלים, בצד התפר למטה, בסל ספינת קיטור גדול, בכמה שכבות במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
15
קיטור tamales עד המילוי הוא מוצק, על 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
16
מגישים את tamales צנרת חם, עם רוטב ברביקיו שנותר בצד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פסגת חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.