קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות1
ציון בריאות34
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםסלט
מגזין

Quesadilla יי-Haa! סלט (ילדה רעבה) 6 נקודות Ww

Quesadilla יי-Haa! סלט (ילדה רעבה) 6 נקודות Ww
Quesadilla יי-Haa! סלט (ילדה רעבה) 6 נקודות Ww יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא יספק כ 1 מנות. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 426 קלוריות, 33 גרם חלבון ו 16 גרם שומן. זה מובא לך על ידי Food.com אם יש לכם חזה עוף, מיץ ליים, מנה אם ממתיק מלאכותי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב תערובת תיבול אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת דלעת ספייס קרם ביסקוויטים כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 20 דקות. נסו נערה רעבה-עלון יום חמישי, Guacamole Ww ילדה רעבה-1 נקודה!, ו רעב של בחורה אנגלית מאפין פיצה עם אננס (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני בתפריט? נסה זיווג עם פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. צריבת קוטג ' Cashburn פינו נואר עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
לשרוף קוטג ' Cashburn פינו נואר
פרחים ארומטיים בהירים, קסיס ופירות אדומים המשלימים תבלין וערות מלוחות. החיך הוא גמיש והרמוני, עם שכבות מעניינות ואלמנטים umami, מרקם עדין וגימור מאוזן יפה.