קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות1
ציון בריאות70
מגזין

Seasscape שוקולד

Seasscape שוקולד
Seasscape שוקולד יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 1 . מנה אחת מכילה 15397 קלוריות, 164 גרם חלבון ו 986 גר' של שומן. אם יש לכם שוקולד מריר, אבקת צביעת מזון בצבעים שונים, חמאת קקאווקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד שוקולד מריר אתה יכול לעקוב אחר מנה עיקרית זו עם מרנג שוקולד מריר-מתוק כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות מתכונים דומים: וופלים עם שוקולד מריר ורוטב שוקולד לבן וקצפת אספרסו שוקולד, פסטה שוקולד עם רוטב קרם אגוזים שוקולד, שבבי שוקולד לבנים ופירות יער טריים, ו שוקולד! שוקולד! שוקולד! עוגת שמרים עם זיגוג שוקולד.

הוראות

1
מניחים חתיכה של גלישת הבועה, בצד הבועה למעלה, על משטח העבודה שלך. באמצעות כף גדולה או מצקת, באופן אקראי לטפטף שוקולד לבן מריר על הפלסטיק. באמצעות מרית אופסט, להפיץ את שני שוקולד טפטף באופן שווה, יצירת אפקט משובש. אתה יכול לעשות את הבסיס מה גודל וצורה אתה רוצה שזה יהיה, עם זאת לוודא שזה לפחות 1/4 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מריר-מתוקשוקולד מריר-מתוק
בסיסבסיס
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מרית אופסטמרית אופסט
מצקתמצקת
1
מניחים קוביות קרח גדולות במיכל פלסטיק גבוה ועגול.
מרכיבים שתצטרך
קוביות קרחקוביות קרח
2
יוצקים את שוקולד מריר מחודד על הקוביות ולתת להגדיר עד הקוביות נמסו לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מריר-מתוקשוקולד מריר-מתוק
3
הסר את השוקולד מן המיכל, לנקז, ולהשליך את המים העודפים. עבור הנוף הימי הסופי: לסדר את החתיכות כמו שאתה רוצה על בסיס גלישת הבועה ו" דבק " אותם באמצעות שוקולד נמס. אם אתה מניח את כל החלקים במקרר הראשון, הפסל יהיה להגדיר מהר יותר, כמו שוקולד קר יגרום "דבק" להקשיח ולהגדיר במהירות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
מיםמים
בסיסבסיס
עוטףעוטף
4
איך למזג שוקולד (מקרקס קינוח, קינוחים יוצאי דופן שאתה יכול לעשות בבית על ידי ז ' אק טורס): שוקולד הוא מזג כך שאחרי שהוא נמס, הוא שומר על הברק שלה מתקשה שוב מבלי להפוך chalky ולבן (זה קורה כאשר המולקולות של שומן נפרדות טופס על גבי השוקולד). יש מגוון דרכים למתן. אחת הדרכים הקלות ביותר למתן שוקולד היא לקצוץ אותו לחתיכות קטנות ולאחר מכן למקם אותו במיקרוגל במשך 30 שניות בכל פעם על כוח גבוה עד שרוב השוקולד נמס. היזהר מאוד לא לחמם אותו יתר על המידה. (הטמפרטורה של שוקולד מריר צריך להיות בין 88 ו 90 מעלות F, מעט חם יותר מאשר השפה התחתונה שלך. זה ישמור על צורתו גם כאשר נמס בעיקר. שוקולד לבן וחלב נמס בטמפרטורה של 2 מעלות פחות בגלל כמות לקטוז שהם מכילים.) כל גושים הנותרים יימסו בחום השיורי של השוקולד. השתמש בבלנדר טבילה או להקציף כדי לשבור את הגושים. בדרך כלל, שוקולד מתחיל להגדיר, או להתגבש, לאורך הצד של הקערה. כשהוא שוקע, מערבבים את הגבישים לשוקולד המומס כדי לרכך אותו. קערת זכוכית שומרת על חום טוב ושומרת על מזג השוקולד ארוך יותר. דרך נוספת למתן שוקולד נקראת זריעה. בשיטה זו, להוסיף חתיכות קטנות של שוקולד unmelted לשוקולד נמס. כמות השוקולד שלא מומס להתווסף תלויה בטמפרטורה של השוקולד המומס, אך היא בדרך כלל 1/4 מהסכום הכולל. זה הכי קל להשתמש בבלנדר טבילה עבור זה, או מקצף. הדרך הקלאסית למתן שוקולד נקראת tabliering. שני שלישים מהשוקולד המומס נשפכים על גולה או על משטח עבודה קר אחר. השוקולד פרוש ועובד עם מרית עד שהטמפרטורה שלו היא כ 81 מעלות F. בשלב זה, הוא עבה ומתחיל להגדיר. שוקולד זה מתווסף לאחר מכן לשוקולד הלא-מחוסם הנותר ומעורב באופן יסודי עד למסה יש טמפרטורה אחידה לחלוטין. אם הטמפרטורה עדיין גבוהה מדי, חלק מהשוקולד הוא עבד עוד יותר על פני השטח הקר עד הטמפרטורה הנכונה הוא הגיע. זה הרבה עבודה, דורש הרבה מקום, ועושה בלגן גדול. שיטה פשוטה של בדיקת הרפיה, היא להחיל כמות קטנה של שוקולד על פיסת נייר או עד כדי סכין. אם השוקולד כבר מזג כראוי, זה יהיה להקשיח באופן שווה ולהראות מבריק טוב בתוך כמה דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מרירשוקולד מריר
שוקולדשוקולד
לקטוזלקטוז
מורחיםמורחים
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
בלנדר טבילהבלנדר טבילה
מיקרוגלמיקרוגל
מריתמרית
סכיןסכין
מקציףמקציף
קערהקערה
5
איך לעשות קרנית (מקרקס קינוח, קינוחים יוצאי דופן אתה יכול לעשות בבית על ידי ז ' אק טורס): קורנית: קרנית היא שקית צנרת קטנה עשויה נייר קלף. הוא משמש בדרך כלל כדי להפוך קישוטים בסדר.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
6
חותכים משולש 8 על 12 על 14 1/2 אינץ ' מתוך גיליון נייר קלף. החזק את האמצע של הצד הארוך של המשולש בין שתי אצבעות של יד אחת. קח את קצה המשולש על הקצה הקצר והרחב וגל אותו לעבר הקצה השני של אותו קצה ובו זמנית מושך אותו בתנועה כלפי מעלה. קצה החרוט ייווצר כאשר האגודל והאצבע יחזיקו אותו בצד הארוך. שחרר את האחיזה שלך מהצד הארוך, כך שאתה עכשיו מחזיק את שתי הפינות שבו הם נפגשים. הנייר כבר יהיה דומה קונוס שנוצר באופן חלקי.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
7
לגלגל את הזנב שנותר עד שהוא מגולגל לחלוטין לתוך קונוס. תהיה נקודה אחת שתעלה מהקצה הפתוח. מקפלים אותו פנימה לכיוון המרכז, וקמט את הקפל. עכשיו אתה צריך לקבל קרנית. כדי לסגור את הקרנית לאחר מילוי, מקפלים אותה מן התפר; זה ישמור על התפר מפתיחה. השתמשו במספריים או בסכין חיתוך חדה כדי לחתוך פתח בקצה הקרנית לגודל הרצוי.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מספריים מטבחמספריים מטבח
סכיןסכין