קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

Seitan Makhani (עוף הודי בסגנון טבעוני)

Seitan Makhani (עוף הודי בסגנון טבעוני)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל Seitan Makhani (עוף חמאה הודי בסגנון טבעוני). מנה אחת מכילה 178 קלוריות, 19 גרם חלבון ו 6 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. . הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. אם יש לך שמן בוטנים, מים, garam masala, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש במרגרינה הטבעונית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Snickerdoodles טבעוני כקינוח. עם כפית ציון של 29% המנה הזאת די גרועה. נסו עוף חמאה הודי (Murgh Makhani) - מואר, עוף Makhani (עוף חמאה הודי), ו עוף Makhani (עוף חמאה הודי) (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 1 כף שמן בוטנים בסיר מעל חום בינוני. מערבבים את שאלוט ובצל; לבשל ומערבבים עד הבצל התרכך והפך שקוף, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
שאלותשאלות
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את המרגרינה, מיץ לימון, זנגביל, שום, garam masala, אבקת קארי, אבקת צ ' ילי, כמון, עלה דפנה. מבשלים ומערבבים במשך 1 דקה. מערבבים את מחית העגבניות ומבשלים 2 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אבקת קאריאבקת קארי
גארם מסאלהגארם מסאלה
מחית עגבניותמחית עגבניות
מיץ לימוןמיץ לימון
מרגרינהמרגרינה
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
כמוןכמון
3
להפחית את החום לנמוך, ומערבבים בחלב סויה ויוגורט סויה. מבשלים במשך 10 דקות, ערבוב לעתים קרובות. מתבלים לפי הטעם עם קאיין, מלח ופלפל שחור; מסירים מהחום ומניחים בצד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
יוגורט סויהיוגורט סויה
סוימילקסוימילק
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
מלחמלח
4
חום 1 1/2 כפיות של שמן בוטנים במחבת כבדה (עדיף ברזל יצוק) על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
מוסיף את seitan ומבשל, ערבוב כל הזמן, במשך 10 דקות. להפחית את החום נמוך העונה seitan עם 2 כפיות garam masala קמצוץ של קאיין. מערבבים בערך 1/4 כוס רוטב עגבניות יוגורט ומבשלים במשך 2 עד 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
גארם מסאלהגארם מסאלה
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
SeitanSeitan
עגבנייהעגבנייה
יוגורטיוגורט
רוטברוטב
6
להעביר את תערובת seitan לסיר.
מרכיבים שתצטרך
SeitanSeitan
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
מערבבים את קורנפלור ומים קרים. החזר את הסיר לתנור על אש בינונית-גבוהה. מערבבים את תערובת קורנפלור לתוך הרוטב. מביאים לרתיחה; להפחית את החום ומבשלים עד הרוטב התעבה, על 5 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
רוטברוטב
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
כירייםכיריים

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)0(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין, או לפי הטעםפלפל קאיין, או לפי הטעם11 קילו קישואים,1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס2(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות2(יכול להיות או להרחיק)גארם מסאלהגארם מסאלה2ציפורןשום, טחוןשום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץבצל, קצוץ2(יכול להיות או להרחיק)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1צביטהמלח ופלפל שחור לפי הטעםמלח ופלפל שחור לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת seitan בסגנון עוף, לחתוך לרצועות או קוביותחבילת seitan בסגנון עוף, לחתוך לרצועות או קוביות1שאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב סויהחלב סויה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2(חוֹרֶף)מרגרינה טבעוניתמרגרינה טבעונית596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים קריםמים קרים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט טבעוני רגיליוגורט טבעוני רגיל

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה עובד ממש טוב עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Birichino Jurassic Park Vineyard Old Vines Chenin Blanc. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
יקב פארק היורה ביריצ ' ינו Chenin Blanc
2017 ספורט בושם של דבש פריחת תפוזים, חמאת תפוחים, brimstone, וכמה מבשר מוזר של לילך אשר מפעיל לא רק את מערכת הריח, אלא גם את המערכת הלימבית, מערכת העצבים האוטונומית, ומערכות אחרות הממוקמות במגזרים רחוקים יותר. לחות קרקע ואקלים מיקרו במהלך עונת הגידול של 2017 נותרה גבוהה למדי במהלך עונת הגידול בשל הגשמים העצומים מהחורף הקודם, דבר שתרם לפיתוח בוטריטיס צנוע אך משמעותי. נתקלנו לאחרונה בתנאים אלה בשנת 2013 וייצרנו יין דומה לזה בציר-רק את יבש בסגנון הידוע על ידי הצרפתים כמו sec tendre - יבש, עדיין רך. וכמו בצירים קודמים, היין הזה תוסס בפלדת אל חלד ללא חיסון, והוא הזדקן עד האביב הבא ב 8 נירוסטה ו 2 חביות עץ אלון הונגרי ניטראלי.