קושיקל
מוכן ב4 דק.
מנות1
ציון בריאות69
מגזין

Sondubu Jjigae

Sondubu Jjigae
Soondubu Jjigae עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 85 גרם חלבון 19 גרם של שומן, וסך הכל 635 קלוריות. מתכון לאוהדים של אוכל קוריאני. אם יש לך רוטב סויה, נאפה קמחי, ממרח פלפל קוריאני, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב טופו אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת גבינה טופו כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, נסו Soondubu Jjigae (תבשיל טופו רך קוריאני), קימצ'י ג' יגאה, ו ארוחת ערב: Zen ' s Kimchi Jjigae (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

צ ' נין בלאן, גוורצטרמינר וריזלינג הם הבחירה הראשונה שלי לקוריאנית. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Tanian et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
Tania et Vincent Careme Terre Brulee Chenin Blanc
# 65 יין צופה העליון 100 של 2019a קהל נעים Chenin Blanc לכל אירוע, זה בקבוק שופע מספק הערות של יערה והדרים אשר מאוזנים על ידי חומציות בהירה, חלקה.