קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

Strichettoni con Cipolle Ed Erbe (עניבות פרפר עם בצל ועשבי תיבול)

Strichettoni con Cipolle Ed Erbe (עניבות פרפר עם בצל ועשבי תיבול)
Strichettoni con Cipolle Ed Erbe (עניבות פרפר עם בצל ועשבי תיבול) עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מתכון זה מספק 6 מנות. עם 637 קלוריות, 27 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 3 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך בצל, קמח, בצל ירוק, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב עשבי תיבול אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שוקולד צ'יפס מנטה כקינוח. נסו תפוחי אדמה ובצל (פטטה E Cipolle), קוסקוס עם קורג'ט, בצל מטוגן ועשבי תיבול, ו קולרבי מזוגג בדבש עם בצל ועשבי תיבול (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן במחבת גדולה וכבדה מעל חום בינוני.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הבצלים, השום ואת זריזת האור של מלח ופלפל. מערבבים אותם קלות מעיל בשמן, ולאחר מכן לכסות את המחבת ולהוריד את החום להגדרה הנמוכה ביותר האפשרית. מבשלים 10 עד 15 דקות, או עד הבצלים רכים וכמעט שקופים. לאחר המתיקות הטבעית של הבצלים מודגש על ידי הבישול האיטי, אתה יכול להביא את הצד העשיר המלוח שלהם עם בראונינג. לחשוף ולהעלות את החום בינוני גבוה או גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
מטגנים את הבצל לחום זהוב עמוק, ערבוב לעתים קרובות עם מרית עץ וגירוד זיגוג חום איסוף על החלק התחתון של המחבת. תזהר לא לתת לזיגוג להישרף. במידת הצורך, להנמיך את החום מעט. בצל יהיה דומה עבה, ענבר כהה ריבה. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
4
מגלגלים את בצק הפסטה אל ההגדרה הרזה ביותר על מכונת גלגול פסטה.
מרכיבים שתצטרך
5
חותכים את הגיליון של פסטה לתוך מלבנים כי הם 1 אינץ 'על ידי 2 אינץ'. צבוט את המרכז הארוך של כל ריבוע כדי ליצור את strichettoni, או עניבות פרפר.
מרכיבים שתצטרך
6
מניחים את הפסטה על מגש גיליון מאובק עם סולת עד מוכן לבשל, ומכסים עם מגבות מטבח לח, נקי.
מרכיבים שתצטרך
7
להביא 6 ליטרים של מים מלוחים לרתיחה עזה. כדי לסיים את הרוטב, לחמם את תערובת הבצל מעל בינוני גבוה לחום גבוה ולהוסיף את השמנת. מערבבים עד שהקרם מתחיל לבעבע. זרוק את הפסטה במים רותחים ומבשלים עד רך עדיין מוצק, על 3 עד 4 דקות. מערבבים את הפרושוטו, פטרוזיליה, בצל ירוק ועשבי תיבול לתוך הרוטב. מבשלים רק מספיק זמן כדי להתחמם דרך-הטעם הטרי, לא מבושל של עשבי תיבול חשוב כאן. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
8
מסננים את הפסטה, שומרים את נוזל הבישול, ומוסיפים אותו למחבת עם הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיף את הגבינה ולזרוק מעל חום גבוה 1 דקה, הוספת התזה של מי בישול פסטה במידת הצורך כדי לשמור על הרוטב מלהיות "הדוק" מדי.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים מנות פסטה מחוממות, עובר את הגבינה הנותרת בנפרד.
מרכיבים שתצטרך
11
תל 3 1/2 כוסות קמח במרכז קרש חיתוך עץ גדול. הפוך באר באמצע הקמח ולהוסיף את הביצים ושמן הזית. בעזרת מזלג, היכו את הביצים והשמן והתחילו לשלב את הקמח, החל מהשוליים הפנימיים של הבאר. ככל שאתה מרחיב את הבאר, להמשיך לדחוף את הקמח מהבסיס של התל כדי לשמור על הצורה היטב. הבצק יתחבר כאשר חצי מהקמח משולב.
מרכיבים שתצטרך
12
התחל ללוש את הבצק בשתי הידיים, באמצעות כפות הידיים. ברגע שיש לך מסה מלוכדת, להסיר את הבצק מן הלוח לגרד ולהשליך כל שאריות. מחזירות אור קלות את הלוח וממשיכות ללוש למשך 6 דקות נוספות. הבצק צריך להיות אלסטי וקצת דביק. לעטוף את הבצק בפלסטיק ולאפשר לנוח במשך 30 דקות בטמפרטורת החדר.
מרכיבים שתצטרך
13
רול או צורה לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך