קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות6
ציון בריאות14
מגזין

Swanson® שעועית שחורה, תירס וצ'ילי הודו

Swanson® שעועית שחורה, תירס וצ'ילי הודו
Swanson® Black Bean, Corn And Turkey Chili עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וחלב יש 271 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %19 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. . זמן הכנת המתכון כ 55 דקות. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. אם יש לכם אבקת שום, מרק עוף, שמן צמחיוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. נסו הודו, תירס, צ'ילי שעועית שחורה, שעועית שחורה, תירס וצ'ילי הודו, ו שעועית שחורה, תירס & צ'ילי טורקיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר 4 ליטר מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את טורקיה, בצל, אבקת צ ' ילי, כמון, אורגנו, פלפל שחור ואבקת שום. מבשלים עד ההודו משחימים היטב, ערבוב לעתים קרובות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת שוםאבקת שום
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
אורגנואורגנו
טורקיה כולהטורקיה כולה
כמוןכמון
בצלבצל
3
מערבבים את המרק, סלסה, סוכר, שעועית ותירס בסיר וחום לרתיחה. להפחית את החום לנמוך. מכסים ומבשלים במשך 30 דקות או עד שהתערובת חמה ומבעבעת.
מרכיבים שתצטרך
שעועיתשעועית
מרקמרק
סלסהסלסה
סוכרסוכר
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
סירסיר

ציוד

מרכיבים

425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית שחורה, שטופה ומרוקנתשעועית שחורה, שטופה ומרוקנת4146 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף סוונסון® (רגיל, טבעי או אורגני מוסמך)מרק עוף סוונסון® (רגיל, טבעי או אורגני מוסמך)2(חוֹרֶף)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הודו טחוןהודו טחון1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ11 קילו קישואים,עלי אורגנו יבשים, מרוסקיםעלי אורגנו יבשים, מרוסקים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקPace ® עבה & סלסה עבהPace ® עבה & סלסה עבה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תירס הקרנל כולו, סחוטתירס הקרנל כולו, סחוט