קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות3
ציון בריאות13
מגזין

Tiramisu מלאכותי Multicolored עם ביסקוויטים ורדים דה Reims

Tiramisu מלאכותי Multicolored עם ביסקוויטים ורדים דה Reims
Tiramisu מלאכותי Multicolored עם ביסקוויטים ורדים דה Reims עשוי להיות רק קינוח אתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 651 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 34 גרם שומן. זה הוא די זול מתכון לאוהדים של מזון ים תיכוני. גשו לסופר וקנו ביסקוויטים ורדים דה reims, שמנת כבדה, אבקת תה מאצ'ה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: רימון ותות מלאכותי טירמיסו, סטייקים צבעוניים עם בצל בלסמי, ו סלט פלפל ושעועית רבגוני עם ריקוטה סלאטן ועשבי תיבול.

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 32 דולר לבקבוק.
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
Mazzei Fonterutoli קיאנטי Classico
"הרבה בשר, פירות יער ואופי שזיף על האף והחך. בעל גוף מלא, עם טאנינים קטיפתיים וגימור ארוך ועשיר. סגנון מנוון שאני אוהב. איכות רצינית עבור הבציר. אין קסטלו בשנת 2002, אז זה שודרג."- יין SpectatorColor: סגול עמוק-אדום אבל בהיר ומרוכז במיוחד.זר: אינטנסיבי מאוד ומורכב עם ניחוחות של דובדבנים ופטל מלווה בגוונים קלויים ומתובלים.טעם: ההשפעה בפה היא נוקבת אך רכה בשל מבנה משמעותי של טאנינים שבו אלה רכים ומעוגלים היטב להתבלט. החומציות מתמזגת עם גוף היין ומסייעת להעברת תחושות נעימות של חום וכוח. היין כולל גימור ארוך יוצא דופן עבור קיאנטי קלאסיקו רגיל.